arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

تشریح برنامه‌های تابستانه شبکه۵/ «اختیاریه» به روال قبل برمی‌گردد

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از برنامه‌های جدید این گروه در ایام تابستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از برنامه‌های جدید این گروه در ایام تابستان خبر داد.

مجید اکبرشاهی  درباره برنامه‌های جدید گروه اجتماعی شبکه پنج سیما بعد از ماه مبارک رمضان بیان کرد: قرار است طراحی یک یا دو جُنگ شبانه را داشته باشیم که یکی از آنها «شب فیروزه‌ای» است که با همان روال قبلی روی آنتن می‌رود.

وی اضافه کرد: این برنامه از دوم تیر روی آنتن می‌رود و هر هفته سه یا چهار قسمت روی آنتن می‌رود. با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم این برنامه شبانه از ۱۰ استان روی آنتن می‌رود و در هر استان چهار شب پخش می‌شود که قرار است اقوام مختلف را در این برنامه به تصویر بکشیم و حضور قومیت‌های لر و کرد و… را شاهد خواهیم بود.

اکبرشاهی همچنین درباره ادامه پخش «اختیاریه» که در ایام ماه رمضان به‌صورت ویژه روی آنتن رفته بود هم توضیح داد: پخش «اختیاریه» که از قبل ماه رمضان شروع شده بود، بعد از ماه رمضان هم ادامه پیدا می‌کند. این برنامه قبل از ماه رمضان با نام «اختیاریه تالار گفتگو» پخش شد و در ماه رمضان با عنوان «اختیاریه شهر باران» روی آنتن رفت و حالا برنامه دوباره با رویکرد قبل روی آنتن خواهد رفت.

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج درباره چگونگی پخش برنامه یادآور شد: اینکه زمان پخش به چه شکل باشد هنوز مشخص نیست و با توجه به شرایط فصل تابستان تصمیم گیری خواهد شد. به هر حال ما همیشه به خاطر تابستان تغییرات کنداکتور داریم و برای این برنامه هم در چند روز آینده جلساتی خواهیم داشت تا جزییات پخش آن را مشخص کنیم.

اکبرشاهی در پایان به تولید چند برنامه دیگر اشاره و بیان کرد: دو برنامه با محور رونق تولید داریم که جزییات آن را در آینده اعلام خواهیم کرد. همچنین برنامه‌ای با محور محیط زیست داریم که آن هم از ابتدای تیرماه روی آنتن می‌رود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان