arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت جدید خودرو «بی ام و» تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی های وان پلاس 6 و 6T به روزرسانی جدید نسخه بتا موسوم به "OxygenOS Open Beta" را دریافت کرده اند که شامل تغییراتی چشمگیر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از کاربران منتظر رونمایی نسخه ای جدید از گوشی لنوو Z6 هستند. درواقع کاربران منتظرند نسخه ای را دریافت کنند که قرار است ویژگی هایی متفاوت با نسخه های پیشین داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 بر اساس یک مطالعه جدید بیش از 2 هزار برنامه یا به عبارتی دقیق تر 2040 برنامه گوگل پلیخطرناک و به شدت آسیب پذیر هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نسل بعدی خودرو بی ام و از نوعی سیستم هوشمند کروز کنترل برخوردار خواهد بود که پشت چراغ راهنمایی متوقف می شود. این سیستم می تواند برای رانندگان حواس پرت بسیار مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت نوکیا وعده داده که به زودی گوشی پیور ویو9 را با رنگی جدید رونمایی خواهد کرد. این روزها شرکت های مخلف تولید کننده تلفن همره به شدت برای تولید گوشی هایی با رنگبندی های متفاوت با یکدیگر رقابت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی A60 سامسونگ یکی از گوشی های پرطرفدار این شرکت کره ای است و به نظر می رسد این برند قصد دارد با رنگبندی جدید توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان