arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مواضع جدید دونالد ترامپ درمورد هواوی تا خبرهایی جدید از گوشی های سامسونگ

 انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده، در اظهاراتی بسیار مهم و شگفت آور اعلام کرد که در جریان همکاری برخی شرکت های آمریکایی با غول فناوری چین است و مشکلی با این موضوع ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A50 یک به روزرسانی جدید دریافت کرد. این به روزرسانی جدید شامل مواردی مثل سوپر اسلو،  پچ امنیتی  و حالت شب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس برخی خبرهای فاش شده در مورد گوشی گلکسی A90 به نظر می رسد این گوشی از امکاناتی مثل دوربین کشویی که پیش از این اعلام شده بود، برخوردار نخواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها برخی از گوشی های هوشمند با استفاده از ارتقای سطح پنل های خود در تلاشند رکورد فروش را افزایش دهند. برهمین اساس برخی از ویژگی های جدید مثل اسکنر زیر نمایشگر به ویژگی های گوشی های هوشمند افزوده شده است.مشرو ح خبر را اینجا بخوانید. 

خبرهای جدید از شرکت هواوی حکایت از آن دارند که دو گوشی هواوی میت 30 نسخه 5G و هواوی میت ایکس تا پایان پاییز سال جاری میلادی رونمایی می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان