arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتوبوس خودران نیوسات ولز تا جاسوسی دستیار صوتی گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده در یک رشته توییت اعتراضی به موضوع بیت کوین و سایر ارزهای دیجیال پرداخته و از موضعی انتقادی به این نوع ارزها نگاه کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران در نیوسات ولز یک اتوبوس خودران طراحی کرده اند که می تواند با کمک تلفن هوشمند کاربران مسیرهای حرکت خود را طراحی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارشهایی تایید نشده نشان می دهند که گوشی تاشو روند طراحی مجدد یا باز طراحی را پشت سر گذاشته است. این گوشی تاشو در شرایطی آماده ورود به بازار می شود که بر خلاف دفعه نخست رونمایی، رقبایی جدی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل در اعلامیه ای رسمی اعلام کرده است که صدای برخی از کاربران هنگامی که دستورات صوتی را به دستیار های صوتی گوگل ارائه می کنند ضبط می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس خبرهای جدیدی که درباره گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شده است، این گوشی با هدفون لغو نویز رونمایی می شود و این خبری خوش برای افرادی است که علاقه زیادی به موسیقی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در شرایطی که نسخه بتای چهارم اندرویدQ طی ماه گذشته منتشر شد. در مدت کوتاهی پس از آن که گزارشاتی مرتبط با ایرادات این نسخه منتشر شده است، نسخه جدیدی از اندروید Q ارائه شد که درواقع نسخه پنجم اندروید Q بتا محسوب می شود. اما به نظر می رسد این نسخه نیز به بن بست خورده است.  مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان