arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

تاج: هرگونه اعتراض نابجا با حکم انضباطی روبه‌رو می‌شود

رییس فدراسیون فوتبال ایران در جریان مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: لیگ امسال با پیوست انضباطی آغاز می‌شود و هر گونه اعتراض نابه‌جا بلافاصله با حکم انضباطی روبه‌رو خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تاج: هرگونه اعتراض نابجا با حکم انضباطی روبه‌رو می‌شودمهدی تاج عصر امروز (سه‌شنبه) در مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر با بیان این مطلب اظهار داشت: اولین ویژگی لیگ برتر نوزدهم، همین مراسم جاری است که در جایی به جز تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هیچ شرطی برای برگزاری لیگ برتر وجود ندارد، تصمیم جدی گرفتیم ابتدا ورزشگاه‌هایی را که نور، بلیت الکترونیکی، صندلی شماره‌دار و ... ندارند، مجهز شوند.

رییس فدراسیون تاکید کرد: موارد مذکور و بسیاری دیگر، شروط الزامی است که ای‌اف‌سی و فیفا آن را دنبال می‌کنند و ما نیز می‌خواهیم آنها را فراهم کنیم. اگر لیگ‌ را برگزار کنیم، در ورزشگاه‌هایی خواهد بود که دارای این مشخصات بوده و مجهز باشند.

وی ادامه داد: اگر شروط دیگری هم لازم باشد، با تدبیر و رفع نگرانی از افراد، اجرایی خواهد شد. باید مناسب‌ترین شرایط را برای برگزاری مسابقات فراهم کنیم؛ امسال بنا است که با پیوست انضباطی، فوتبال آغاز شود. هر گونه اعتراض نابه‌جا بلافاصله با حکم انضباطی روبه‌رو می‌شود.

 

تاج در ادامه تصریح کرد: بحث ارکان اداره‌ کننده فوتبال نیز موضوع سومی است که پیگیر آن هستیم. سمیعی، مسئول امنیت فدراسیون خواهد بود. با یک افسر امنیتی و به همراه لیدرها و مشوقان، باید آرامش را روی سکوها فراهم کنیم. نیروی انتظامی نیز در این خصوص به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم از فوتبال بیشتر از گذشته لذت ببریم.

تاج در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری قرعه‌کشی مساوی با برگزاری قطعی لیگ نیست. باید شروط مدنظر برآورده و تامین شود تا لیگ را آغاز کنیم.

نظرات بینندگان