arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

گواردیولا: برای هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر آماده‌ایم

سرمربی منچسترسیتی امیدوار است برای سومین سال پیاپی جام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، منچسترسیتی با شکست لیورپول در ضربات پنالتی قهرمان سوپرجام انگلیس شد. این تیم فصل گذشته توانست سه‌گانه داخلی را در لیگ برتر به دست بیاورد و قهرمان شود. شاگردان گواردیولا در دفاع از عنوان قهرمانی باید در اولین گام در لندن برابر تیم وستهام قرار بگیرند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی قبل از دیدار برابر وستهام گفت: این یک چالش بزرگ برای من و بازیکنان سیتی است تا ببینند می‌توانیم برای سومین بار قهرمان لیگ برتر شویم یا خیر. ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز داریم که ۱۰۰ امتیاز به دست بیاوریم و نمی‌دانم در این فصل نیز قادر به تکرار این موفقیت بزرگ هستیم یا خیر. ما در چین اردوی پیش فصل خوبی داشتیم و در ادامه در جام خیریه نیز تلاش زیادی کردیم توانستیم قهرمان شویم. هیچ تضمینی برای قهرمانی ما در لیگ برتر وجود ندارد و امسال قطعا کارمان نسبت به فصل قبل، سخت‌تر است و همه تیم‌ها می‌خواهند برای ما عرض اندام کنند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: با بازیکنانی که من در تمرینات تیم دیدم باید بگویم که امسال نیز برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. فصل پیش درباره تکرار قهرمانی از من سوال کردید و من گفتم کار سختی است و باید از حریفان بهتر باشیم تا به این مهم برسیم. امسال باید بگویم سخت‌تر است. برای رسیدن به قهرمانی یک راه در پیش داریم و آن هم این است که هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی نسبت به فصل قبل بهتر شویم و بتوانیم پیشرفت کنیم.

پپ گواردیولا همچنین تایید کرد داوید سیلوا به عنوان کاپیتان سیتی در این فصل فعالیت خواهد کرد. این آخرین فصل حضور داوید سیلوا در سیتی است و او اعلام کرده در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

نظرات بینندگان