arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تلویزیون هوشمند «آنر» تا اطلاعات جدید از به روزرسانی «گوگل کروم»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

تلویزیون جدید و هوشمند آنر با سخت افزاری قدرتمند به بازار عرضه شده و به نظر می رسد این سخت افزار در کنار سیستم عامل اختصاصی هواوی کار می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس برخی گزارش های تایید نشده از شرکت اپل، به نظر می رسد قرار است آیپد پرو و آیپد جدید نسبت به نسخه های پیشین تغییراتی محسوس داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نسخه هفتاد و هفتم بتا برای مرورگر کروم منتشر شد. این نسخه دارای ویژگی های جدیدی است. این نسخه جدید حالت تاریک را بهبود می بخشد و برخی موارد را در پنل مدیریت تغییر می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد مایلند حساب های کاربری اینستاگرام و فیس بوک خود را به یکدیگر متصل کنند اما از نحوه این کار مطلع نیستند. بر همین اساس است که در ادامه روش اتصال این دو شبکه اجتماعی به یکدیگر را مرور می کنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ربات خودران موسوم به Scout آمازون روند فعالیت خود را در کالیفرنیا آغاز کرد. ایروین کالیفرنیا دومین مکان برای اجرای برنامه آزمایشی شرکت آمازون است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها فناوری های تسلیحاتی در بسیاری از کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته و چین و ایالات متحده نیز به شدت برای موفقیت در این حوزه با یکدیگر رقابت می کنند. اما پرسش این است که چرا مسابقه بین این دو کشور در حوزه فناوری های تسلیحاتی خطرناک در نظر گرفته می شود؟مشروح خبر  را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان