arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

ماتریکس 4 با بازگشت کیانوریوز در نقش نئو ساخته می شود

بالاخره خبری خوش برای علاقه مندان به سه گانه ماتریکس منتشر و مشخص شد که قسمت چهارم این فیلم با حضور کیانو ریوز در نقش نئو در دست ساخت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بالاخره خبری خوش برای علاقه مندان به سه گانه ماتریکس منتشر و مشخص شد که قسمت چهارم این فیلم با حضور کیانو ریوز در نقش نئو در دست ساخت است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، در حالی که بسیاری از مردم سه گانه باورنکردنی ماتریکس را کامل شده به حساب می آورند ، به نظر می رسد که سازندگان فیلم یعنی واچوفسکی ها بدشان نمی آید این سه گانه را ادامه دهند.

به نظر می رسد کری آن ماس بازیگر نقش مقابل نئو نیز در فهرست پیوستن به قسمت چهارم قرار دارد و احتمالا شاهد حضور مجدد ترینیتی در این فیلم خواهیم بود. جالب است که ریوز در شرایطی با بازی در قسسمت چهارم موافقت کرده که به اعتقاد بسیاری از بینندگان وی در قسمت سوم مرده بود.

بر همین اساس است که بازگشت او در این قسمت معماگونه است و برخی معتقدند وی در کالبدی مجازی در فیلم حضور خواهد داشت. توبی امریچ، رئیس کمپانی وارنر ، به هالیوود ریپورتر گفت: "ما نمی توانیم بیشتر از این هیجان زده شویم که دوباره به ماتریکس بازمیگردیم."

لانا  و لیلی واچوفسکی در حال نویسندگی ، تولید و کارگردانی این فیلم هستندد و به نظر می رسد این قسمت  بسیار خونین و برانگیخته تر از همیشه و شاهد تضاد دنیای ماشین ها ، کارگزاران و انسان ها است. لانا  واچوفسکی در این خصوص گفت: "بسیاری از ایده هایی که من و لیلی 20 سال پیش در مورد  این فیلم داشتیم اکنون قابل اجرا شده اند. من بسیار خوشحالم که این شخصیت ها را دوباره به زندگی برگردانم و از فرصتی دیگر برای همکاری با دوستان درخشانم سپاسگزارم."

جالب است بدانید اندی و لری واچوفسکی یا همان برادران واچوفسکی که مسئولیت ساخت سه گانه ماتریکس را داشتند اخیر تغییر جنسیت داده و به لانا و لیلی واچوفسکی تغییر نام داده اند.

نظرات بینندگان