arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای جدید تویوتا ویژه المپیک توکیو تا مقاومت عجیب گوشی «ردمی نوت 8»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

 المپیک و پارالمپیک سال آینده در توکیو برگزار می شود و گروه خودروسازی تویوتا در نظر دارداستقرار گسترده ای از وسایل نقلیه ای که با باتری و  برق کار می کنند در این مراسم داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه توجه اغلب طرفداران گوشی های ردمی به سمت سری نوت 8 جلب شده است، اما مدیربرند هواوی در خبری جدید اعلام کرده که قرار است ردمی k30 از اتصال 5G پشتیبانی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازمان فضایی امریکا (ناسا) ادعای اقدام مجرمانه در ایستگاه فضایی بین‌المللی خود را بررسی می‌کند.بر اساس این اتهام یک فضانورد زن به نام آن مک‌ کلین در ایستگاه فضایی ناسا اقدام به ورود به حساب بانکی شریک زندگی سابق خود کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

محققان با بررسی الگوهای رفتاری کودکان به این نتیجه رسیده اند که بهتر است کودکان با ربات ها از سنین پیش دبستانی در تعامل باشند. این موضوعی مهم است که اخیرا به شدت مورد توجه واقع شده است اما چرا؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک فیلم جدید از گوشی ردمی نوت 8 منتشر شده که حکایت از مقاومت عجیب این گوشی در برابر فشار و ضربه دارد. این نخستین باری نیست که مقاومت این گوشی مورد توجه واقع می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید ذهن بسیاری از افرادی که خبرهای حوزه فناوری را دنبال می کند درگیر خبر بررسی پیام های کاربران فیس بوک توسط پیمانکاران شرکت های خصوصی باشد. اما جالب است بدانید نوع دیگری از این رفتار توسط شرکت اپل انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان