arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸

چگونه با 5 روش مختلف باتری «اپل واچ» خود را مدیریت کنید؟

مدت زمان استفاده از یک اپل واچ یا ساعت اپل پس از شارژ کامل به طور معمول حدود 18 ساعت طول می کشد ، اما بسته به نحوه استفاده از دستگاه شما، ممکن است مدت زمان مذکور بسیار کمتر از این مقدار باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدت زمان استفاده از یک اپل واچ یا ساعت اپل پس از شارژ کامل به طور معمول حدود 18 ساعت طول می کشد ، اما بسته به نحوه استفاده از دستگاه شما، ممکن است مدت زمان مذکور بسیار کمتر از این مقدار باشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حالی که قرار است شارژ کامل شما 18 ساعت طول بکشد، اغلب می تواند به میزان قابل توجهی کمتر از این مقدار باشد ، به خصوص اگر دریافت اعلان ها و هشدارهای منظم دارید ، تمرین های طولانی را ردیابی می کنید یا از برنامه های زیادی در دستگاه استفاده می کنید.

به طور کلی هیچ چیز ناامید کننده تر از دیدن هشدار باتری کم نیست آن هم در شرایطی که فقط چند ساعت پیش آن را شارژ کرده اید، اما اگر از دستگاه خود زیاد استفاده کنید باید چه کاری انجام داد؟ خوشبختانه مواردی وجود دارد که می توانید برای افزایش مدت زمان ماندگاری باتری خود انجام دهید. اگرچه این روشها برای بهبود چشمگیر عمر باتری شما تضمین نمی شوند ، اما گزینه هایی برای انتخاب و صرفه جویی در باتری هستند.

چگونه با 5 روش مختلف باتری «اپل واچ» خود را مدیریت کنید؟

از نمایه تیره تری استفاده کنید

می توانید ظاهر ساعت خود را به تعدادی گزینه متفاوت برای صرفه جویی در باتری تغییر دهید.از آنجا که پیکسل های سیاه نسبت به رنگ های دیگر در صفحه های OLED انرژی کمتری مصرف می کنند، منطقی است که استفاده از نمایه تیره تر برای ساعت تاریک تر به حفظ باتری ساعت اپل شما کمک می کند.

برای تغییر چهره ساعت خود، برنامه ساعت اپل  را در آیفون خود و در زیر برگه Face Gallery باز کنید ، با ضربه زدن به گزینه Add ، نمایه ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنید.سپس روی گزینه My Watch در منوی پایین صفحه خود ضربه بزنید و در زیر My Faces ظاهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

روشنایی صفحه را تنظیم کنید

روشنایی کلی را کم کنید تا باتری را ذخیره کنید.درست همانطور که روشنایی صفحه نمایش شما می تواند بر باتری در آیفون شما تأثیر بگذارد ، همین مورد درباره اپل واچ نیز صادق است.روشنایی صفحه خود را با ضربه زدن روی برنامه تنظیمات به طور مستقیم روی ساعت خود یا انتخاب روشنایی و اندازه متن در زیر برگه ها تنظیم کنید. برای تنظیم میزان روشنایی صفحه نمایش اپل واچ خود ، از اسلایدر استفاده کنید و آن را به سمت چپ حرکت دهید تا آن را کاهش دهید.

چگونه با 5 روش مختلف باتری «اپل واچ» خود را مدیریت کنید؟

تعداد اعلان هایی را که دریافت می کنید کاهش دهید

به طور مداوم با روشن کردن صفحه نمایش اپل واچ خود با اطلاعیه های جدید ، می توانید وضعیت باتری خود را کنترل کنید. با کاهش تعداد اعلان هایی که دریافت می کنید می توانید این مشکل را محدود کنید. برای این کار ، برنامه واچ را در آیفون خود باز کنید و گزینه نوتفیکیشن را در زیر My Watch انتخاب کنید. از آنجا ، می توانید با ضربه زدن بر روی آنها یک به یک ، اعلان ها را به صورت جداگانه کاهش یا غیرفعال کنید.

 

ویژگی بلند کردن مچ را غیرفعال کنید

ویژگی بلند کردن مچ دست در اپل واچ هر بار که مچ دست خود را بلند می کنید،  صفحه نمایش روشن می شود و زمان و سایر اعلان هایی را که ممکن است ظاهر شده باشد به شما نشان می دهد. مطمئناً این یک ویژگی مثبت است اما می تواند باتری شما را تخلیه کند.برای خاموش کردن این گزینه ، به برنامه تنظیمات در ساعت خود یا در برنامه واچ در آیفون خود بروید. به تنظیمات ، سپس General ، سپس Wake Screen بروید.در اینجا می توانید با جابجایی دکمه سبز در سمت راست هر گزینه ، ویژگی های Wake Screen on Wrist Raise و Wake Screen on Crown Up را غیرفعال کنید.

چگونه با 5 روش مختلف باتری «اپل واچ» خود را مدیریت کنید؟

حالت Reserve را روشن کنید

برای صرفه جویی در مصرف باتری از حالت ذخیره انرژی استفاده کنید.اگرچه این لزوما مناسب ترین گزینه برای صرفه جویی در باتری ساعت شما نیست ، مطمئناً مؤثرترین است. روشن کردن حالت Power Reserve باعث می شود همه اعلان ها و هشدارها بر روی دستگاه و همچنین خاموش کردن سایر ویژگی ها غیرفعال شود. در اصل ، آن را تبدیل به یک ساعت معمولی با شکوه  می کند و تنها زمان را نشان می دهد.

نظرات بینندگان