arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ ازتعرفه های تجاری دولت ترامپ علیه چین تا گوشی های جدید لنوو

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

طی روزهای اخیر کارشناسان امنیتی گوگل افشا کردند که شماری از هکرها موفق شده اند به گوشی های آیفون نفوذ کنند و مقادیری گسترده از اطلاعات کاربران را رصد کنند. اکنون برخی منابع وابسته به دولت چین مدعی شده اند دولت از این شرایط برای برخی منافع خود سوء استفاده کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارشها حکایت از آن دارند که رنگبندی جدید گوشی هواوی P30 Pro در راه است. این گوشی محبوب که پیش از این نیز رنگهای زیبایی داشت اکنون با دو رنگ فانتزی بنفش کمرنگ(لاوندر) و آبی مه آلود در راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت چینی اوپو به تازگی ترکیب جدیدی از گوشی های خود را با چهار دوربین معرفی کرده است ، اما اکنون سری دیگری نیز در حال ورود به بازاراست که چهار دوربین دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ تعرفه های تجاری جدیدی علیه چین وضع کرده که به طور مستقیم محصوات اپل مثل اپل واچ و ایرپاد را تحت تاثیر قرار می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سری "اینجوی" هواوی از گوشی هایی است که به سرعت در سراسر جهان محبوب شده است. به نظر می رسد هواوی قصد دارد نسل جدیدی از تلفن های هوشمند را معرفی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس گزارش هایی که از هفته گذشته منتشر شده بود به زودی شاهد گوشی های جدید لنوو خواهیم بود. این گوشی ها دارای مشخصاتی هستند که از پیش در مورد آن ها شایعاتی مطرح شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان