arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸

اعلام محدودیت ترافیکی در محور‌های گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: در محور رشت - قزوین و بالعکس تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز، ۱۷ شهریور ماه، همچنین از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ بامداد روز‌های ۱۹ و ۲۲ شهریور ماه در محور اعلامی ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های رشت - قزوین، آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور در گفت  وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نزدیکی تاسوعا و عاشورای حسینی و به منظور افزایش ایمنی و ایجاد تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، پلیس راه استان اقدام به اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های رشت - قزوین، آستارا - اردبیل و بالعکس کرده است.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: در محور رشت - قزوین و بالعکس تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز، ۱۷ شهریور ماه، همچنین از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ بامداد روز‌های ۱۹ و ۲۲ شهریور ماه در محور اعلامی ممنوع است.

وی گفت: همچنین در محور آستارا - اردبیل و بالعکس نیز تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز، ۱۷ شهریور ماه و از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روز‌های ۱۹ و ۲۲ شهریور ماه ممنوع است.

نظرات بینندگان