arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸

عدم اطمینان فدرر برای حضور در المپیک توکیو

تنیسور سوئیسی مطرح مردان جهان اعلام کرد هنوز برنامه‌اش برای حضور در المپیک 2020 توکیو مشخص نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش فارس، راجر فدرر تنیسور مطرح مردان جهان در گفت‌وگویی در خصوص شانس حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو صحبت‌هایی را مطرح کرد.

این تنیسور سوئیسی در این باره گفت: هنوز نمی‌دانم در المپیک توکیو حضور خواهم داشت یا خیر، چرا که یک سال به شروع این بازی‌ها زمان باقی مانده است. اگرچه زمان به نظر من، برای تیم من و خانواده‌ام شاید به کندی می‌گذرد اما باید ببینیم بهترین برنامه بعد از ویمبلدون سال بعد چیست.

وی افزود: منظور من این است که دقیقا الزامات این بازی‌ها را نمی‌دانم همان طور که فرمت دیویس کاپ تغییر کرد، نمی‌دانم الزامات المپیک چیست، آیا وایلدکارت دارد یا خیر؟ بنابراین چون نمی‌دانم در المپیک توکیو شرکت می‌کنم یا خیر، سخت است که درباره شانس حضور در المپیک صحبت کنم.

فدرر یادآور شد: نیازی به گفتن نیست؛ المپیک‌ها، بازی‌هایی که من در آنها بازی کردم همیشه برایم خاطره‌انگیز بوده‌اند به ویژه المپیکی که در آن پرچمدار بودم و المپیک سیدنی که همسرم را دیدم، المپیک‌هایی که مدال طلا و نقره گرفتم.

این تنیسور مطرح جهان درباره اینکه برنامه‌اش برای المپیک توکیو مشخص نیست، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم واقعا در المپیک 2020 شرکت خواهم کرد یا نه چرا که این موضوع بستگی به خانواده‌ام، شرایط بدنی‌ام، برنامه مسابقات و همین طور آینده دارد. نمی‌دانم، اجازه دهید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

نظرات بینندگان