arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

قبةالصخره از مسجدالاقصی حذف شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بدنبال تلاشهای رژیم صهیونیستی برای تغییر هویت مسجدالاقصی و یهودی سازی شهر قدس، چندی پیش یک روزنامه صهیونیستی تصویری از مسجدالاقصی بدون قبةالصخره منتشر کرد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه خبری فلسطین، قبةالصخره ، گنبد طلایی مسجدالاقصی است، از آنجا که صهیونیستها ادعا می کنند هیکل سلیمان به عنوان نخستین معبد این شهر در همین مکان ساخته شده با انتشار چنین تصاویری تلاش می کنند این ساختمان مقدس مسلمانان را انکار و نشان دهند که می خواهند هویت این منطقه را تغییر دهند.

عدنان الحسینی فرماندار شهر قدس اظهار داشت این نخستین باری نیست که یک روزنامه صهیونیستی چنین تصاویری منتشر می کند، بسیاری از این نوع تصاویر در مجله ها و آژانسهای گردشگری منتشر شده است.

وی افزود: این اقدام یک فرآیند ترویجی برای حمایت از تغییر یک حقیقت و سیاست سازمانها در جهان است. تلاشی برای انتشار حقیقتی که وجود ندارد می تواند به برخی این احساس را بدهد که چیزی را از دست دادند.

وی تأکید کرد: همه جهان باید بداند که رژیم اشغالگر قدس درحال تلاش برای انجام چه هدفی است، پاک کردن آنچه در حقیقت وجود دارد و جاگزین کردن آن برای منافع رژیم صهیونیستی.
نظرات بینندگان