arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

رئیس مجلس: اینکه بگویند کاسه ذهن علیخانی سوراخ است، اهانت بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حواشی نطق هفته گذشته قدرت​الله علیخانی و تذکر روح​الله عباسپور نمایندگان قزوین و بویین​زهرا، به جلسه امروز مجلس نیز کشیده شد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین،علیخانی در انتهای نطق خود گفته بود که «آمده ایم که باشیم و آمده​ایم که بمانیم و از رقیب ببریم هم در قزوین و هم در بویین زهرا». عباسپور این اظهارات را اهانت به خودش که نماینده بویین زهرا است تلقی کرده و از شهاب​الدین صدر رئیس وقت جلسه درخواست تذکر کرد و گفت: ایشان یا دچار آلزایمر شدند یا کاسه ذهنشان سوراخ است. او از علمای مجلس خواست تا از او امتحان روخوانی قرآن بگیرند و گفت که علیخانی حتی روخوانی از قرآن را هم بلد نیست.

در ادامه ای این مباحث بود که علیخانی امروز درخواست پاسخگویی به اظهارات عباسپور را داشت. چرا که صدر به او در روز چهارشنبه هفته گذشته نوبت نداده بود. لاریجانی هم این موضوع را منوط به بررسی مذاکرات جلسه گذشته کرد و در نهایت گفت: آقای علیخانی در نطقشان متعرض کسی نشده بودند اما اظهارات آقای عباسپور توهین بین است.

رئیس مجلس با بیان اینکه خواهش می​کنم نمایندگان وارد این امور نشوند و محیط مجلس را به این سمت نبرند، ادامه داد: آقای علیخانی حق دارد از ماده 77 استفاده کند و تذکر بدهد ولی من از ایشان می خواهم که از حقتان بگذرید تا وقت مجلس صرف این امور نشود. هرچند که حق با شماست ولی اگر بگذرید ما تشکر می کنیم.

اما علیخانی بر ارائه تذکرش اصرار ورزید و گفت:  به احترام رئیس مجلس و همه نمایندگان محترم از حقم می​گذرم اما امیدوارم که خدواند به حق قضاوت کند. البته مواردی دارم که خدمت رئیس مجلس ارائه می دهم.

این رویکرد علیخانی با فریاد احسنت احسنت نمایندگان روبرو شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
8
خدا را شکر که آقای علیخانی گذشت کرد و کمی آب بر روی این همه بی اخلاقی ریخت .احسنت
نظرات بینندگان