arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۰

" دولت مصوبه مجلس درباره عدم افزایش قیمت ها را قبول ندارد"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس از مخالفت دولت با مصوبه مجلس مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت حامل های انرژی خارج از چارچوب بودجه 90 خبر داد و گفت: وزیر اقتصاد در جلسه با نمایندگان مجلس تاکید کرد تاکنون مصوبه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی نداشته اند، اما این به معنای عدم افزایش قیمت نخواهد بود.

حسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون ویژه مجلس در بررسی طرح هدفمند کردن یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی گفت: در این جلسه وزیر اقتصاد ، نمایندگانی از اتاق بازرگانی ، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژهشهای مجلس حضور داشتند.

وی ادامه داد: حسینی وزیر اقتصاد در توضیح به نمایندگان اعلام کرد که دولت تا کنون مصوبه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی نگذرانده است.

فرهنگی یادآور شد: البته این به معنای این نیست که دولت تصمیمی برای افزایش قیمت حامل های انرژی تا پایان سال ندارد. بلکه تاکید شد تا کنون مصوبه ای در این باره نگذرانده است.

عضو کمیسیون ویژه مجلس خاطرنشان کرد: آقای حسینی درباره نظر دولت اعلام کرد دولت مصوبه مجلس در تفسیر قانون هدفمندی مصوب در بودجه 90 را قبول ندارد.

به گزارش مهر، نمایندگان مجلس 20 دی ماه دو فوریت طرح استفساریه ای را به تصویب رساندند که در صورت تصویب نهایی آن دولت اجازه افزایش 20 درصدی قیمت حامل های انرژی در سه ماهه پایانی سال 1390 را ندارد. این طرح دوفوریتی 21 دی ماه به تصویب نهایی مجلس رسید.

شورای نگهبان امروز( دوشنبه) اعلام کرد این مصوبه را تایید کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه جلسه نمایندگان پیشنهاداتی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ارائه کردند. از جمله این پیشنهادات پرداخت یارانه بخش تولید و حمایت بیماران صعب العلاج و حمایت از بیکاران متقاضی کار  بود که در ماده 7 قانون هدفمندی یارانه ها به آن توجه شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو خارج از کشور
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
0
3
مگه شعار دولت، حمایت از قشر محروم جامعه نبوده، نه؟
اینهم از جمله شعارهای کاهش بیکاری، اوردن نفت سر سفره های مردم ....بوده
نظرات بینندگان