arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محصولات جدید آمازون تا نوت جدید و مقرون به صرفه سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت آمازون موج جدیدی از دستگاه های جدید مبتنی بر دستیار صوتی الکسا را به بازار معرفی کرد دستگاههایی که هر یک به تنهایی جذابیتی خیره کننده دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر فکر می کنید که قیمت 1،049 یورویی آیفون 11 پرو بالاست پس اجازه دهید شما را با نسخه های سفارشی از Legend Helsinki با پنل پشتی که با طلای 18 عیار روکش شده است آشنا کنیم. این گوشی حداقل قیمت  3،390 یورو خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خط  تولید گلکسی نوت سامسونگ امسال با راه اندازی دو گوشی نوت 10 و نوت 10 پلاس بزرگتر شد ، اما این شرکت کره ای ممکن است در آینده عضو دیگری را  به خانواده نوت اضافه کند که کمی ارزان تر یا به عبارتی مقرون به صرفه تر از نسخه فعلی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در شرایطی که تنها دو هفته از رونمایی سری آیفون 11 گذشته است، اما شایعات متعدد درباره نسل بعدی گوشی های اپل شروع شده است. بخشی از این شایعات توسط مینگ چی گو؛ تحلیلگر چینی و سرشناس آیفون مطرح شده است که معمولا پیش بینی های وی درست هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 ریچارد یو ، مدیر عامل شرکت IFA گفت که گوشی منعطف هواوی موسوم به میت ایکس تا اواخر مهر یا اواسط آبان ماه وارد بازار  می شود. البته این برند چینی فروش خود را نیز از چین آغاز می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان