arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

۲۴ مهرماه؛ روز حضور روحانی در دانشگاه تهران

برنامه فوق با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. البته ستاد برگزاری این مراسم با حضور نمایندگان این دو دانشگاه و نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، همینطور سازمان سنجش آموزش کشور و نهادهای مرتبط در داخل دو دانشگاه برگزار خواهد شد. البته این برنامه با مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس ستاد برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با تاکید بر اینکه رییس جمهور چهارشنبه هفته آینده ۲۴ مهرماه به دانشگاه تهران می‌رود،‌گفت: دانشجویان، برگزیدگان آزمون سراسری و همراهان، نمایندگان تمامی تشکل‌های دانشجویی، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و روسای دانشگاه‌های کشور، مجریان و دست اندرکاران آموزش عالی و دانشگاه‌های کشور از جمله مهمانان این مراسم هستند.

دکتر احمدرضا خضری در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر به تشریح جزئیات برنامه آغاز سال تحصیلی جدید که با حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می شود،‌ اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی اولیه مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور روز چهارشنبه هفته آینده ۲۴ مهر ماه جاری در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه فوق با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. البته ستاد برگزاری این مراسم با حضور نمایندگان این دو دانشگاه و نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، همینطور سازمان سنجش آموزش کشور و نهادهای مرتبط در داخل دو دانشگاه برگزار خواهد شد. البته این برنامه با مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: سخنرانان مراسم فوق افراد مشخص و روتینی هستند که بر اساس یک پروتکل تاریخی در این چند ساله در مراسمات مربوط به آغاز سال تحصیلی سخنرانی می‌کرده‌اند یعنی دو رییس دانشگاه‌تهران و علوم پزشکی تهران، یک دانشجو به نمایندگی از دانشجویان، یک استاد به نمایندگی از استادان دانشگاه‌ها، وزیر علوم و وزیر بهداشت از جمله این سخنرانان مراسم فوق هستند و در پایان رییس جمهور پس از اهدای لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان آزمون سراسری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مشاور رییس دانشگاه تهران همچنین تاکید کرد: دانشجویان، برگزیدگان آزمون سراسری و همراهان، نمایندگان تمامی تشکل‌های دانشجویی، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور و روسای دانشگاه‌های کشور، مدیران و مسئولان آموزش عالی و دانشگاه‌های کشور،‌نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمسیون های مرتبط از جمله مهمانان مراسم فوق هستند.

نظرات بینندگان