arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

آیت‌الله نوری همدانی: پلیس در موضوع حجاب زحمت زیادی می‌کشد / همه نهادها، مراکز اداری و حوزه‌های علمیه باید با بی حجابی برخورد کنند

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به این‌که نیروی انتظامی درموضوع حجاب زحمت زیادی می‌کشد،‌ گفت: باید لزوم رعایت حجاب اسلامی در جامعه فرهنگ‌سازی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به این‌که نیروی انتظامی درموضوع حجاب زحمت زیادی می‌کشد،‌ گفت: باید لزوم رعایت حجاب اسلامی در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

این مرجع تقلید روز دوشنبه دردیدار سردارحسین اشتری،‌ فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی دربرخورد با هنجارشکنان و ازجمله هنجارشکنی‌ها در بحث حجاب زحمت زیادی می‌کشد که برای موفقیت این تلاش‌ها باید صداوسیما و رسانه‌ها و همه ادارات در این موضوع هماهنگ شوند و به‌صورت فراگیر به فرهنگ‌سازی بپردازند.

وی با اشاره به این‌که حجاب یکی از ارزش‌های بزرگ الهی است و درآموزه‌های اسلامی، زنان و دختران مسلمان به لزوم رعایت آن سفارش شده‌اند،‌ گفت: علاوه بر مساله عفاف که مورد توجه همه بانوان است،‌ مساله حجاب نیز باید موردتوجه همگان باشد و همه نهادها،‌ مراکز اداری،‌ رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم در این مساله یک‌صدا باشند و با بی حجابی که یک ناهنجاری اجتماعی است، برخورد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این‌که امنیت یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است،‌ افزود: نیروی انتظامی بااقتدار امنیت را درمرزها و داخل کشور برقرار ساخته که باید این مساله روزبه‌روز تقویت شود.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: درحوزه راهنمایی و رانندگی نیز نیروی انتظامی به‌صورت مستقیم با مردم در ارتباط است و برای آنکه اقشار مختلف جامعه با آرامش به رفت‌وآمد در جاده‌ها بپردازند به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند که این کار بزرگی است.

وی همچنین بیان کرد: باید مسئولان ارشد نیروی انتظامی به کارکنان زیردست خود توجه کافی را داشته باشند و برای آسایش و آرامش بیشتر آنان تلاش کنند.

وی در ادامه با تشکر از اقدامات سردار اشتری در نیروی انتظامی،‌ افزود: با شناختی که از جنابعالی دارم امید است، مساله نظم و امنیت در کشور بااقتدار بیشتری توسط نیروی انتظامی دنبال و چتر آن روزبه‌روز فراگیرتر شود.

فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به قم با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

۱۳ مهرماه تا ۲۰ مهرماه به‌عنوان «هفته نیروی انتظامی» نام‌گذاری شده است.

نظرات بینندگان