arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰

وزیر ارشاد: سازمان سینمایی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اغاز به کار می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سازمان امور سینمایی کشور به طور رسمی هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کار خود را اغاز می کند.

به گزارش انتخاب، سید محمد حسینی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت افزود: حمایت های دولت از سینما و هنرمندان این حوزه مانند گذشته ادامه دارد و به ویژه با تشکیل سازمان سینمایی کشور بعد از ایام سوگواری ماه صفر و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این حمایت ها با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: اعتبار مناسبی هم علاوه بر آن چه که امسال به حوزه سینما اختصاص یافته بود، در اختیار سازمان امور سینمایی قرار خواهد گرفت که این هم می تواند به تولیدات بیشتر سینمایی و ارتقای کیفیت فیلم ها کمک کند.

حسینی تصریح کرد: خوشبختانه سینمای ما مورد توجه کشورهای مختلف دنیاست و درخواست زیادی برای برپایی هفته های فیلم ایران در کشورهای مختلف داریم، از این روباید در تولیدات سینمایی توجه به این موضوع هم صورت گیرد یعنی تعدادی از فیلم ها از ابتدا به گونه ای ساخته شوند که مناسب عرضه در کشورهای مختلف دنیا باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: البته عرضه فیلم های سینمایی به سایر کشورها هزینه براست اما این بحث را دنبال می کنیم که با شکل گیری سازمان امور سینمایی بتوانیم این مطالبات را هم پاسخگو باشیم.
نظرات بینندگان