arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰

عابدینی: پول نداریم تیم را بفرستیم شهرهای دیگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر: داماش این روزها وضعیت خوبی ندارد؛طوری که مدیر عامل این تیم از منحل شدن آن حرف می زند.

از رشت خبر رسید عابدینی قصد دارد استعفا بدهد اما وقتی از او در این باره می پرسیم، می گوید: «استعفا چیست، اگر قرار به رفتن باشد، باید رها کنم و بروم. مگر کسی هست استعفایم را به او بدهم؟» عابدینی در گفت و گویی مفصل از تعطیلی داماش خبر می دهد و می گوید به احتمال فراوان از هفته آتی، دیگر این تیم در لیگ برتر حضور نخواهد داشت. او توضیح می دهد که وضعیت در این باشگاه بسیار بحرانی است و دولت باید هر چه زودتر، تکلیف اسپانسر آنها را مشخص کند.
آقای عابدینی از وضعیت داماش خبرهای زیادی شنیده می شود.
همه چیز بستگی به بازی امروز دارد. اگر ببازیم به احتمال فراون دیگر در لیگ شرکت نمی کنیم. وضعیت مالی در باشگاه بسیار اسفناک است ولی داریم یک معجزه در تیم می بینیم. پول نداریم ولی بچه ها بی اندازه انگیزه دارند.
شما مثل خیلی از مدیرها از جیب خودتان هزینه نمی کنید؟
من نه چک شخصی می دهم و نه پول قرض می گیریم. اهل این چیزها نیستم و از این حرفها هم نمی زنم. ولی بالاخره باید یک کاری کرد. ما الان در مقابل مردم مسئولیت داریم. همین بازیکنان هم مسئولیت دارند و بر حسب وظیفه دارند بازی می کنند وگرنه اوضاع ما بحرانی است.
الان شما منتظر هستید از کجا پول بگیرید؟
جایی نیست که به ما پول بدهد. در به در یک اسپانسر هستیم. اگر بتوانیم پیدا کنیم، از این وضعیت خلاص می شویم.
خبر استعفای شما جدی بود؟
من که برای رفتن از داماش نباید استعفا بدهم. اصلا کسی در باشگاه نیست که بخواهد آن را قبول کند. بحث رها کردن است. من باید همه چیز را رها کنم. اگر واقعا اتفاقی نیفتد و پولی در هفته بعد به ما نرسد کل تیم رها می کنیم و می رویم.
یعنی داماش تعطیل می شود؟
بله، بعید است دیگر بتوانیم با این شرایط ادامه بدهیم. به احتمال زیاد امروز آخرین بازی ما در لیگ برتر خواهد بود و از لیگ برتر انصراف می دهیم. قرار است بعد از بازی جلسه ای با بازیکنان و مربیان داشته باشیم. از همین حالا همه با هم هستیم. با هم تصمیم می گیریم و اگر قرار به رفتن باشد، همه با هم رها می کنیم و می رویم. تا الان هر اتفاقی افتاده کنار هم بوده ایم. مگر الان اینقدر قیمت دلار بالا رفته چه اتفاقی افتاده؟ داماش هم منحل می شود!
پس ممکن است دیگر داماش را نبینیم.
داماش که یک شهر کوهستانی است و حتما دیده خواهد شد ولی تیم داماش احتمالش کم است! نمی دانید در این 4،5 ماه من چقدر زجر کشیدم. دیگر خواب ندارم. واقعا شرایط نامشخصی داریم.
فصل نقل و انتقالات تمام شده. بی شک بازیکنان شما ترجیح می دهند مجانی بازی کنند تا اینکه همه شان 13 بازی بیرون باشند.
نمی دانم، شاید بچه ها بازی کنند. اصلا شاید در جلسه بعد از بازی بگویند که ما از جیب خودمان پول سفرها را می دهیم چون واقعا پول نداریم بچه ها را به شهرهای دیگر بفرستیم. شما باور نمی کنید، ما حتی نمی توانیم به بچه ها حقوق ماهیانه بدهیم. این بازیکنان، مظلوم ترین بچه های لیگ برتر هستند. اصلا پول نمی گیرند ولی با تمام قدرت می روند و بازی می کنند. واقعا دولت باید تکلیف ما را روشن کند. نمی شود هویت یک استان را از بین برد.
قرار است با آقای اژه ای دیداری داشته باشید؟
نمایندگان شهر در مجلس قصد دارند جلسه ای با ایشان بگذارند تا شاید وی را مجاب کنند تا قطره چکانی از پول بلوکه شده مربوط به باشگاه را در اختیار ما قرار دهند یا حداقل مقداری از پول بلوکه شده استقلال صنعتی اهواز را به داماش بدهند. الان این پول برای ما بسیار مهم است. اگر این کارها را هم نمی کنند مجوز بدهند تا ما بتوانیم باشگاه را به اشخاص دیگری واگذار کنیم. الان نه پول می دهند و نه می گذارند باشگاه را واگذار کنیم. این نهایت بلاتکلیفی است.
ما سوال های زیادی داشتیم درباره انتخابات فدراسیون اما ظاهرا اوضاع تیم خودتان بحرانی تر از همه جاست!
بله، به قول معروف ما بیل زنیم، باغچه خودمان را بیل بزنیم!
درباره آقای تارتار هم یک سوال داشتیم و عملکرد ایشان.
مهدی پا گذاشته روی خرده شیشه. همین که بزرگواری کرده و آمده، باید از او تشکر کرد. من واقعا از مهدی و تمام بچه های تیم تشکر می کنم.

نظرات بینندگان