arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸

فرمانده ناجا: ورزشکاری که در شادی گل خود تبعیت از رهبر را به مسئولان گوشزد می‌کند، راه شهدا را رفته است

سردار اشتری افزود: ورزشکاری که برابر نماینده اسرائیل مبارزه نمی‌کند، ورزشکاری که مدالش را به شهدا تقدیم می‌کند، ورزشکاری که در شادی گل خود، به مسئولان تبعیت از ولی فقیه را گوشزد می‌کند راه شهدا را رفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی کشور معتقد است ورزشکاری که در شادی گل خود، به مسئولان تبعیت از ولی فقیه را گوشزد می‌کند، راه شهدا را رفته است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری شامگاه (چهارشنبه) در یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین، اظهار کرد: اگر بخواهیم درباره عظمت شهید و شهادت صحبت کنیم، مطالب رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) در ارتباط با این موضوع بهترین صحبت درباره شهدا است.

وی ادامه داد: تاثیرات این یادواره با شکوه که امروز در این محل برگزار شده است،‌ را در کشور می‌بینیم و بر همه مردم تاثیرگذار است. معیار ما برای شهدا شاخص مادی نیست و امروز امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد، به واسطه شهامت رزمندگان اسلام و خون شهیدان است.

سردار اشتری گفت: بسیاری از کسانی که امروز در سنگر دفاع از ارزش‌ها و پیشرفت علمی کشور حضور دارند، جوانان دهه هفتادی‌ هستند، با این وجود از روح شهدا یاری می‌گیرند و موفق می‌شوند.

وی تصریح کرد: دلیل پیروزی رزمندگان ما در دفاع مقدس توکل به خدا و ائمه بود. آنها هدف بزرگی داشتند و از میهن خود دفاع کردند، هدفی که تنها در دفاع مقدس نبوده است.

‌فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: علت پیشرفتی که امروز به دست آورده‌ایم نیز تاثیر روحیه انقلابی است که در جوانان ما وجود دارد، قدرتی که امروز در دفاع از حرمین داریم، دهه هفتادی‌ها رشادت کردند.‌

وی افزود: فرماندهان جبهه مقاومت در سراسر دنیا به ویژه در منطقه بارها گفته‌اند که امثال شهید باکری‌، شهید همت‌ و شهید خرازی‌ها را الگوی خود قرار می‌دهند.

سردار اشتری ادامه داد: جنگ جز خونریزی چیزی ندارد، اما از کشورمان دفاع کردیم. هدف، دفاع از میهن اسلامی است که دفاع مقدس را زیبا کرده است. شهید زرین که افتخار کشتن هزاران بعثی را دارد، اگر یک فرد زخمی را می‌دید شرایط برایش متفاوت بود.

وی افزود: هدف ما این است که امثال اتفاقات سوریه در کشورمان رخ ندهد. هدف شهدای ما انسانی و والا است. پیروزی‌هایی که امروز در جبهه مقاومت به دست می‌آید به واسطه توکل به خدا و شهدا است. سید حسن نصرالله تمام موفقیت‌ها را پیروی از ولایت فقیه می‌داند و به این مسئله معتقد است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: شهدای ما بسیار شجاع بودند. شجاعت به هیکل و قد بلند نیست، بلکه به عمل انسان‌ها است. شهید حججی که اینگونه ایستادگی می‌کند، به سرچشمه‌ای وصل شده که با هیچ چیز نمی‌توان آن را مقایسه کرد.

وی افزود: ورزشکاران ما به واسطه این روحیه این راه را رفتند و شهدای ورزشکار باید برای ورزشکاران و جوانان ما الگو باشند، راه شهدا همان انتظاری است که شهدا از ما داشتند.

سردار اشتری افزود: ورزشکاری که برابر نماینده رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کند، ورزشکاری که مدالش را به شهدا تقدیم می‌کند، ورزشکاری که در شادی گل خود، به مسئولان تبعیت از ولی فقیه را گوشزد می‌کند راه شهدا را رفته است.

وی ادامه داد: روحیه جهادی در همه صحنه‌ها موفقیت می‌آورد و باید این راه ادامه دهیم. استان اصفهان در عرصه ورزش پیشتاز است و بسیاری از شهدای شاخص ما ورزشکار هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: ورزش دینی و اسلامی ما ورزش باستانی است و بسیاری از شهدای ما در این رشته و یا فرزندان ورزشکاران بوده اند، در همین راستا باید ورزش‌هایی که متعلق به خودمان است را تقویت کنیم.

نظرات بینندگان