arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸

لامبورگینی در حال ارسال فیبر کربن به ایستگاه فضایی بین المللی است

گروه خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی امیدوار است به واسطه ارسال فیبرکربن  کامپوزیت های خود به فضا بتواند نقشی موصر در توسعه اکتشافات فضایی داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی امیدوار است به واسطه ارسال فیبرکربن  کامپوزیت های خود به فضا بتواند نقشی موصر در توسعه اکتشافات فضایی داشته باشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،  گروه خودروسازی لامبورگینی به منظور بررسی تأثیراتی که محیط فضا در مواد کامپوزیتی دارد، با انستیتوی تحقیقات متدیست هوستون همکاری می کند.

این طرح لامبورگینی شامل ارسال یک موشک بدون سرنشین شامل چندین نمونه از مواد کامپوزیت مختلف است که به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال می شود. پس از آن ، نمونه ها مورد مطالعه قرار می گیرند  و امید می رود که نتایج حاصل از این طرح در پژوهش های آینده و ساخت تجهیزات پزشکی مانند اندامهای مصنوعی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

استفانو دومنیکالی ، مدیرعامل لامبورگینی ، در بیانیه ای گفت: "ما بسیار افتخار می کنیم که بخشی از این پژوهش هستیم. لامبورگینی به عنوان اولین خودروساز در جهان که تحقیقات علمی در زمینه مواد فیبر کربن را بر روی ISS انجام می دهد ، در حال شکستن یک رکورد است. این حرکت نمونه مهمی از مسئولیت اجتماعی شرکت ها را نشان می دهد ، این مأموریت کاملاً مطابق با فلسفه و ارزش های ما است. برندی که همیشه متعهد شده است در هر حوزه فعالیت خود از مرزها فراتر رود و پیشگام در حوزه فناوری باشد. "

نمونه فیبر کربن نیمی از سال را در ISS می گذراند. در این مدت ، این نمونه ها در معرض انواع پرتونگاری کیهانی شدید قرار خواهند گرفت .بسیاری از فعالان این طرح امیدوارند که لامبورگینی بتواند در اجرای این طرح بسیار موفق عمل کند

نظرات بینندگان