arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روشهای حذف حساب کاربری فیس بوک تا وعده ایلان ماسک به خریداران تسلا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

حذف حساب های کاربری فیس بوک چندان دشوار نیست اما برخی از کاربران از نحوه این کار در اندروید یا آیفون مطلع نیستند. بر همین اساس است که دچار مشکل می شوند و نمی دانند چگونه باید حساب های خود را از دسترس خارج کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدت ها است که شرکت الفابت به فکر خرید فیت بیت است. آخرین گزارش ها نشان می دهد که شرکت مادر گوگل(آلفابت) پیشنهادی رسمی برای این شرکت تولید کننده گجتهای پوشیدنی ارسال کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در گذشته ، اگر کاربران قصد داشتند از طریق گوگل پی پول ارسال کنند ملزم بودند برای تأیید صحت انتقال از یک الگوی PIN  قدیمی استفاده کنند. اکنون در نسخه جدید به جای سیستم های سنتی از سیستم جدید انتقال وجوه  مبتنی بر تایید بیومتریک استفاده می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام کرد که پیش بینی می کند تسلا 3 ارزان تر از مدلهای دیگر باشد. او در اظهاراتی جالب گفته که حتی اگر خریداران منتظر نسخه های ارزان قیمت نبوده باشند به هر حال نسخه ارزان قیمت در راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل اعلام کرده است که نسخه iOS 13.2 را به آیفون های سازگار با این نسخه منتقل می کند که شامل آیفون 6s و دستگاه های جدیدتر است. اندازه OTA متفاوت است اما انتظار می رود اندازه آن در حدود 500 تا 600 مگابایت باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان