arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸

ترامپ درباره جو بایدن: اگر این «خوابالوی کُند» نامزد دموکرات ها شود، می‌ترسم ما با کم‌ سرعت‌ترین مناظره‌های انتخاباتی در تاریخ مواجه شویم

رئیس‌جمهوری آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی بار دیگر از جو بایدن انتقاد کرد و دوباره بحث ایمیل‌های پاک شده هیلاری کلینتون را به میان کشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه در ادامه حملاتش به یکی از رقبای سیاسی اصلی خود بار دیگر جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و رقیب دموکرات خودش در انتخابات ۲۰۲۰ را به باد انتقاد گرفت.

ترامپ که فقط سه سال با رقیب اصلی‌اش تفاوت سنی دارد، گفت: ما اکنون نام او را جو خوابالوی کند می‌گذاریم. او کندتر و کندتر می‌شود. می‌ترسم اگر او نامزدی حزب دموکرات‌ها را به دست آورد، آنقدر کند شود که ما با کم‌ سرعت‌ترین مناظره‌های انتخاباتی در تاریخ مواجه شویم. فکر نمی‌کنم جو خوابالو بتواند به نامزدی دموکرات‌ها در ۲۰۲۰ دست پیدا کند.

بایدن یکی از اهداف مورد علاقه حملات ترامپ در روزهای اخیر شده است چرا که رئیس‌جمهوری آمریکا در تلاش است تا از خودش مقابل تحقیقات استیضاح مجلس نمایندگان آمریکا در رابطه با تعاملاتش با اوکراین دفاع کند. در حالیکه تحقیقات نشان می‌دهد ترامپ کمک ۴۰۰ میلیون دلاری به اوکراین را به تحقیقات کی‌یف علیه بایدن و پسرش منوط کرده بود، او بارها ادعاهای اثبات‌نشده‌ای درباره سوءاستفاده بایدن از قدرت در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما مطرح کرده است.

ترامپ در گردهمایی ایالت می‌سی‌سی‌پی واقع در جنوب ایالات متحده همچنین گفت: خب می‌دانید من تحت تاثیر قرار گرفتم چون فکر می‌کنم او انرژی و قدرت ذهنی لازم را ندارد.

سخنان جمعه شب ترامپ در این گردهمایی علیه هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات او در انتخابات ۲۰۱۶ هم موجب شد تا حاضران شعار "بگیریدش" سر دهند. ترامپ گفت: ۳۳ هزار ایمیل ناگهان غیب شد.

نظرات بینندگان