arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰

محمد علي كشاورز: وضعيت‌ام از نظر روحي بهتر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدعلي كشاورز كه دچار شکستگي در ناحيه استخوان لگن شده است، اين روزها در خانه بستري است و گفت: وضعيت‌ام از نظر روحي بهتر شده است.

اين بازيگر پيشكسوت سينماي ايران امروز در گفت‌وگويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مطرح كرد: چند روز پيش سرم گيج رفت و به زمين خوردم و لگن‌ام شكست، وقتي به هوش آمدم ديدم در بيمارستان بستري هستم.

وي افزود: در حال حاضر اصلا نمي‌توانم حركت كنم و تنها بايد استراحت كنم اما از نظر روحي وضعيتم بهتر شده است.

به گزارش ايسنا، محمد علي كشاورز تابستان نيز در بخش آي سي يو بيمارستان بستري شد و پس از حدود سه هفته ـ 5 شهريور ماه ـ از بيمارستان مرخص شد و گويا به تازگي نيز به دليل شكستگي استخوان لگن دوباره در بيمارستان بستري شده و مرخص شده است.

كشاورز متولد 26 فروردين 1309 در اصفهان است و از سال 1327 با نمايش «هياهوي بسيار براي هيچ» فعاليت بازيگريش را آغاز كرد و در سال 43 با فيلم «شب قوزي» وارد سينما شد.

او تا به امروز ايفاگر نقش‌هاي ماندگاري در تاريخ سينما بوده است كه از جمله آنها مي‌توان به فيلمهاي «خشت وآينه»، «آقاي هالو»، «رگبار»، «صادق كرده»، «شطرنج باد»، «كمال‌الملك»، «مردي كه موش شد»، «كفش هاي ميرزا نوروز»، «مادر»، «پول خارجي»، «دلشدگان»، «روز واقعه»، «ناصرالدين شاه اكتورسينما» ، «خسوف»، «زيردرختان زيتون» و «غزال» و مجموعه‌هاي تلويزيوني «هزاردستان»، «افسانه سلطان وشبان»، «سربداران» ، «گرگ‌ها»، «پدرسالار» و «روشن تر از خاموشي» اشاره كرد.

به گزارش ايسنا، محمدرضا رحيمي ـ معاون اول رييس جمهور ـ هم پنجشنبه شب ـ 6 بهمن ماه ـ به عيادت‌محمدعلي كشاورز رفت.
نظرات بینندگان