arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه با ربات های قاتل تا نامه سرگشاده کارمندان گوگل در اعتراض به تغییرات اقلیمی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

وزارت دفاع ایالات متحده به تازگی از پیش نویس دستورالعمل های خود در مورد استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی در جنگ پرده برداری کرده است.بخشی از این قوانین به موضوع ربات های قاتل پرداخته است اما آیا واقعا این نوع قوانین می توانند پیشگیرانه باشند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برند ریلمی که البته برخی نیز آن را با نام تجاری قدیمی این شرکت یعنی "ریلمی اوپو" می شناسند. بازاری بسیار پر رونق در هند دارد. این برند چینی که طی ماه گذشته به رکورد فروش کلی 17 میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان رسیده است، در رتبه هفتم ارسال محموله های جهانی در سه ماهه سوم سال 2019 ایستاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بیش از یک هزار کارمند شرکت گوگل با امضای نامه ای سرگشاده از مدیران خود درخواست کردند فکری به حال شرایط اقلیمی کنند.در متن این نامه تقاضا شده آلودگی های زیست محیطی تا سال 2030 به صفر برسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت چینی شیائومی از نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این ساعت دارای ویژگی هایی کاربردی است و در تبلیغات بازاریابی از آن به عنوان "تلفن کوچک روی مچ دست شما" یاد می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موتور جدید سوزوکی مدل V-Strom 1050 با سبک و سیاقی متفاوت و فناوری پیشرفته معرفی شد. این موتور هوشمند امیدها را در دل علاقه مندان به موتورسواری پیشرفته افزایش داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان