arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مخفی سازی تعداد لایک ها در اینستاگرام تا دشواری های ادغام پیام رسانهای فیس بوک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

با پیشرفت تکنولوژی 5G  تولید کنندگان شروع به توسعه تلفن های هوشمند ارزان قیمت تر 5G کرده اند. این گوشی ها می توانند برای کاربرانی که علاقه ای به صرف هزینه های بالا برای دستیابی به تکنولوژی 5G را ندارند مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت فیس بوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام اعلام کرده است که تعداد لایک های کاربران اینستاگرام از هفته آینده در ایالات متحده به شکل آزمایشی مخفی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی A70s در اواخر ماه سپتامبر رونمایی شد و اکنون  اولین نسخه به روزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کرده است. این به روزرسانی دارای ویژگی هایی مثل ارتقای سطح صفحه کلید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قانونگذاران روسیه می گویند لایحه ای را در دست دارند که بر اساس آن شركتهای نرم افزاری روسیه را در برابر سوء استفاده شركتهای خارجی محافظت می كند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برایان اکتون ، بنیانگذار واتس اپ ، تلاش های فیس بوک برای پیوسته کردن مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام را برنامه ای بسیار دشوار خواند که نیاز به نظمی بلند مدت دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان