arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

نماینده حماس در تهران: نتانیاهو به هدف انتخاباتی خود در ترور رهبران جهاد دست نیافت

خالد قدومینماینده جنبش حماس در تهران، اظهار کرد: نتانیاهو تصور می‌کرد که با حمله مجدد به غزه و ترور یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین می‌تواند از این موضوع بهره‌برداری انتخاباتی کند ولی در این هدف خود با شکست روبه‌رو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خالد قدومی، در مورد ترور رهبران مقاومت اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: یکی از استراتژی‌های رژیم صهیونیستی برای مقابله با جریان مقاومت ترور رهبران این جریان بوده است و قطعا این اقدامات باعث خاموش شدن شعله‌های جریان مقاومت نخواهد شد.

وی با اشاره به افراطی بودن دولت نتانیاهو و مشکلاتی که اکنون او با آن روبه‌روست، خاطر نشان کرد: او تصور می‌کرد با اقدامات اخیرش می‌تواند از این موضوع به عنوان برگ برنده‌ای در داخل سرزمین‌های اشغالی استفاده کند ولی در این زمینه به هدف خود نرسید.

خالد قدومی با اشاره به قدرت جریان مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: این قدرت و تلاش جریان مقاومت برای پاسخگویی به حملات اخیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را مجبور به آتش‌بس کرد.

نماینده حماس در تهران در پاسخ به این سوال که آیا ترور رهبران جریان مقاومت باعث افول این جریان در مبارزه با صهیونیست‌ها خواهد بود، گفت: این ترورها نتیجه برعکس می‌دهد، خون شهدا باعث شده که جریان مقاومت ادامه پیدا کند و پیروزی‌های این جریان ناشی از برکت خون شهداست.

وی تاکید کرد: ما برای آزاد کردن فلسطین از دست اشغالگران، تمام تلاش خود را می‌کنیم، در این راه جهاد خواهیم کرد و همین جهادها باعث افزایش قدرت جریان مقاومت می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان