arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

عسگراولادی: پیام امام (ره) به روحانیت جز اسرار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: انتخابات مجلس نهم جشن بزرگی برای ایران است و نباید در این انتخابات شخصیت افراد را تخریب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حبیب الله عسگراولادی در برنامه شب گذشته پارک ملت که از شبکه یک سیما بخش می شد برخی خصوصیات اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: حضرت امام همواره به اعتصابی ها که همان کارگران و کارمندان بودند توجه داشتند و به فکر آنها بودند.

نماینده ولی فقیه در کمیته امدام امام خمینی (ره) درباره پیام هایی که در زمان حضور حضرت امام در عراق از به ایشان می رسید، تصریح کرد: یکی از پیام هایی که در آن زمان از ایران به حضرت امام رسید درباره تشکیل حزب الله در ایران بود که حضرت امام در پاسخ به این پیام فرمودند که باید صبر کنید تا به ایران بازگردم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پیام ها که آقایان بهشتی و مطهری برای حضرت امام ارسال کرده بودند درباره تشکیل شورای انقلاب بود که امام در پاسخ به این پیام فرمودند با صلاح خود هر شخصی را که مناسب می دانید برای این شورا انتخاب کنید تا زمانی که به ایران بازگردم.

عسگراولادی با بیان این که البته یک پیام دیگر در آن زمان برای حضرت امام خمینی (ره) ارسال شده بود، افزود: این پیام جزء اسرار امام و روحانیت است و سئوال و جواب ها در رابطه میان امام و روحانیت است که صلاح نیست گفته شود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: در شرایطی که از این پیام سخن بگویم ممکن است برخی زوایا میان افراد به وجود آید.

وی با یادآوری این که پیش از پیروزی انقلاب بیش از 12 سال در زندان بودم، به بازگو کردن خاطره های خود در زندان پرداخت و گفت: در زندان کنار افرادی همچون شهید لاجوردی، ابوالفضل حاج حیدری و همچنین اسدالله بادامچیان حضور داشتم و خدمت علما بزرگ دین همچون آیت الله مهدوی کنی، آیت الله طالقانی و آیت الله هاشمی رفسنجانی حاضر شدم.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) در برنامه پارک ملت ضمن عرض تسلیت به مناسب فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)، سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت و افزود: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در چند جشن با نام های جشن امامت امام زمان(عج)، جشن دهه فجر، جشن ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین جشن انتخابات مجلس نهم قرار دارد.

این عضو حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر این که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک جشن برای کشور است، تصریح کرد: نباید رقابت ها در انتخابات حذفی شود و باید از کسانی که می شناسیم حمایت کرده و از تخریب افراد خودداری کرد.

عسگراولادی انتخابات مجلس نهم را یک امتحان بزرگ برای ایران خواند و گفت: دشمن قصد دارد در این انتخابات آبروی ایران اسلامی را ببرد و باید مراقب این موضوع باشیم.
نظرات بینندگان