arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

وزیر امور خارجه: جلیلی به زودی به صورت مکتوب آمادگی ایران برای مذاکره را اعلام خواهد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس نوشت:

 وزیر امور خارجه با اشاره به اعلام آمادگی ایران برای مذاکره با 1+5 گفت: آقای جلیلی قبلا آمادگی خود را برای مذاکراه اعلام کرده بود و مجددا این آمادگی را به صورت مکتوب اعلام می‌کند و امیدواریم این نشست در آینده نه چندان دور برگزار شود.

علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه در حاشیه همایش بین‌المللی بانوان برگزیده ادیان آسمانی در خصوص نشست 3 روزه کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران، اظهار داشت: این گروه در ارتباط با مطالعات ادعایی سؤالاتی را داشتند و الحمدلله جلسات خیلی خوبی برگزار شد.
صالحی با بیان اینکه در این سفر بازدیدی از تأسیسات هسته‌ای به عمل نیامد، خاطرنشان کرد: آمادگی داشتیم اگر خواستند بازدیدی را انجام دهند، آن را فراهم کنیم.

فعلا مقدمات کار انجام شده و در رایزنی‌های بعدی که بعدا مسئولان ذیربط مطالب را به صورت جزئی اعلام خواهند کرد مشخص می‌شود که چه قدم‌های بعدی دیگری برداشته خواهد شد.

وی درباره پاسخ جلیلی به اشتون عنوان کرد: آقای جلیلی به عنوان مذاکره ‌کننده ارشد در موضوع هسته‌ای قبلا آمادگی خود را برای مذاکره با 1+5 اعلام کرده بود و مجددا این آمادگی را به صورت مکتوب اعلام می‌کند و امیدواریم این نشست در آینده نه چندان دور برگزار شود.
نظرات بینندگان