arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

سفر رییس‌جمهور به سمنان لغو شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان گفت: سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان سمنان برای بار دوم به علت شرایط بد جوی و برودت شدید هوا لغو شد.

 

به گزارش  ایرنا، استاندار سمنان در مراسم آغاز جشن‌های دهه فجر در گلزار شهدای سمنان از سفر رییس جمهوری و هیات دولت در اوسط هفته جاری به استان خبرداده بود.

«علیرضا خلخالی» گفت: با توجه به کاهش شدید دمای هوا و ایجاد مشکل برای مردم در مراسم استقبال از رییس جمهوری، سفر دولت و رییس جمهوری به استان به زمان دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری قرار بود در روزهای میانی هفته جاری به استان سمنان سفر کند، افزود: روز سه شنبه دمای هوا در برخی از نقاط استان به ۱۱ درجه زیر صفر خواهد رفت و این امر مشکلاتی را برای مردم در مراسم استقبال و شرکت در جلسات سخنرانی ایشان ایجاد می‌کرد.

وی اضافه کرد: در سمنان مشکل خیلی حاد نبود اما با توجه به اینکه رییس جمهوری قرار بود به شهرهای شاهرود، میامی و دامغان نیز سفر کنند، برودت شدید دمای هوا در این مناطق مشکل ساز می‌شد.

دور چهارم سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان سمنان قرار بود روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته انجام شود که به دلیل بارش شدید باران و برف این سفر به اواسط هفته جاری موکول شده بود.

اکنون مناطق وسیعی از استان سمنان با برودت شدید دمای هوا و بارش برف مواجه است و در دوشب اخیر بیش از یک هزار مسافر که در راه‌های این استان گرفتار برف و بوران شده بودند توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
4
"روز سه شنبه دمای هوا در برخی از نقاط استان به ۱۱ درجه زیر صفر خواهد رفت و این امر مشکلاتی را برای مردم در مراسم استقبال و شرکت در جلسات سخنرانی ایشان ایجاد می‌کرد."

مگر ایشان برای استقبال شدن به سفرهای استانی میروند؟ سوار ماشین بشه بخاریشو روشن کنه بره از پروژه ها بازیدی کنه با مسئولین استانی ملاقات کنه و در یک اتاق گرم برنامه ریزی کنه و برگرده. واقعا اگه اینطوری باشه پس تو کانادا باید مسئولین از ترس سرما از خونه بیرون نیان.
برادر عزیز به اندازه کافی از شما استقبال شده!! حالا وقت کار کردنه. مملکت داره از دست میره
نظرات بینندگان