arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸

نگاه ها به تیم امید،‌ ملی نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سید مهدی فاطمی: روز دوشنبه وزیر ورزش به همراه رییس کمیته ملی المپیک در محل تمرین تیم امید حاضر شده و در یک اقدام تکراری حمایت خود را از این تیم به نمایش گذاشتند. از آن جهت که هربار جناب وزیر و اعوان و انصارشان به قصد اصلاح و ترمیم مساله ای گام بر می دارند نتیجه ای عکس حاصل شده و راه حل هایی که پیش از حضور ایشان وجود داشته نیز به کلی مسدود می گردد!

نمونه بارزش هم ماجرای استراماچونی و قبل از آن برانکو و کی روش بود که همگان دیدند دستگاه ورزش ما چگونه در برابر بحران ها عاجز و درمانده از تصمیم گیری صحیح است. حال این بزرگواران شال و کلاه کرده و به دیدار تیم امید رفته اند، تیمی که خیلی وقت است به دست فراموشی سپرده شده اما حالا که قصد عزیمت به آخرین مرحله انتخابی المپیک را دارد آمده اند که اگر باخت و به توکیو نرسید بگویند ما کم کاری نکردیم اگر موفق شد و طلسم پنجاه ساله را شکست در این پیروزی سهم خود را پررنگ و چرب کنند!

اما آنچه امید ها در این برهه از زمان نیاز دارند کنار وزیر بودن نیست بلکه با هم بودن و با هم هماهنگ شدن است که متاسفانه این مهم در برنامه های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گم شده است. استیلی که به تنهایی بار مسولیت فنی و اجرایی و حتی تدارکاتی تیم امید را به دوش می کشد حق دارد به مانند همه تیم های رقیب که مدتهاست در اردو به سر می برند نفراتش را در اختیار داشته باشد اما کو گوش شنوا؟! برخی باشگاه ها از همان ابتدا با کراهت حاضر به همکاری با تیم امید بوده و همچنان نیز بر این رویه باقی مانده اند!

اردوی تهران به خاطر برگزاری هفته شانزدهم لیگ کار آیی اش را از دست داد و اردوی هفته آینده در قطر را هم جام حذفی بی اثر خواهد کرد در چنین شرایطی انتظار شق القمر هم داریم!

اینجاست که در می یابیم چرا در تمام این سالها حسرت المپیکی شدن فوتبال بر دلمان مانده است، ما سربازانمان را پیاده و خلع سلاح به مصاف حریفان می فرستیم!

نظرات بینندگان