arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸

نظر معاون انتظامی استانداری تهران درباره تعیین نقاطی برای تجمعات شهروندان: اجرای این طرح به تأمین نظم و امنیت در تجمعات کمک می‌کند / ساختارها در کشور ما با سایر نقاط دنیا متفاوت است / با اجرای این طرح می‌توان بین کسی که می‌خواهد تجمع مسالمت آمیز داشته باشد و کسی که می‌خواهد تجمعات را به آشوب بکشد تفاوت ایجاد کرد

ساختارها در کشور ما با سایر نقاط دنیا متفاوت است در تهرانی با 12 میلیون نفر جمعیت به محض بسته شدن خیابانی چندین خیابان اطراف آن هم بسته می شود و به لحاظ ترافیکی با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم، لذا اجرای این طرح می تواند به تأمین نظم و امنیت در تجمعات کمک کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نظر معاون انتظامی استانداری تهران درباره تعیین نقاطی برای تجمعات شهروندان: اجرای این طرح به تأمین نظم و امنیت در تجمعات کمک می‌کند / ساختارها در کشور ما با سایر نقاط دنیا متفاوت است / با اجرای این طرح می‌توان بین کسی که می‌خواهد تجمع مسالمت آمیز داشته باشد و کسی که می‌خواهد تجمعات را به آشوب بکشد تفاوت ایجاد کردمعاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران تعیین نقاطی برای تجمعات شهروندان را زمینه ساز تفکیک تجمعات مسالمت آمیز و آشوب خواند.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره طرح تعیین نقاطی برای تجمعات مردم در تهران گفت: بی تردید اگر تجمعات مردم در جایی باشد که بتوانیم از هر حیث کنترل کنیم و امنیت آن را تامین کنیم کار بسیار خوبی است.

وی افزود: ساختارها در کشور ما با سایر نقاط دنیا متفاوت است در تهرانی با 12 میلیون نفر جمعیت به محض بسته شدن خیابانی چندین خیابان اطراف آن هم بسته می شود و به لحاظ ترافیکی با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم، لذا اجرای این طرح می تواند به تأمین نظم و امنیت در تجمعات کمک کند.

گودرزی ادامه داد: به نظر من با اجرای این طرح می‌توان بین کسی که می‌خواهد تجمع مسالمت آمیز داشته باشد و کسی که می‌خواهد تجمعات را به آشوب بکشد و بهم بریزد تفاوت ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: ما انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیشرو داریم و عده‌ای می خواهند از کاندیدای خود حمایت کنند اگر کاندیدای مورد نظر مجوز دریافت کرده باشد برای تجمع می‌توان از این نقاط تعیین شده استفاده کرد و با تأمین امنیت این کار اتفاق بیفتد.

نظرات بینندگان