arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای خودران تحویل پیتزا تا طرح ضربتی هواوی برای مبارزه با تحریمهای گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها در مقالات بسیاری بر اهمیت محدود کردن استفاده از تلفن همراه، تبلت و انواع کامپیوتر تاکید شده است، علت اصلی این موضوع به عوارض احتمالی نور این محصولات برای سلامت چشم مرتبط است.اما پرسش این است که اساسا این آسیب تا چه حد سندیت دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ریلمی طی ماه مه گذشته نخستین دستبند هوشمند خود را وارد بازار کرد. از آن زمان تا کنون این شرکت بیش از ده ها تلفن هوشمند راه اندازی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها خودروهای خودران طرفدارانی جدی دارند و به نظر می رسد نوبت به سرویس های تحویل پیتزا رسیده که در ایالت های کالیفرنیا به شکل خودران تردد کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

حساب کاربری هواوی فرانسه در یک توئیت اعلام کرد که P40 از باتری گرافن استفاده می کند. این توییت صراحتا ادعا کرده است که پرچمدار بعدی هواوی یعنی P40 با باتری گرافنی نسل بعدی عرضه خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت هواوی قصد دارد تا پایان سال آینده گزینه های جایگزین برنامه های گوگل را آماده کند. بر همین اساس نیز تلفن جدید آنر با GMS عرضه می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک خرده فروش ژاپنی نوعی ربات هوشمند طراحی کرده است که می تواند به سرعت لباسها را تا کند. این ربات هوشمند می تواند حجم بالایی لباس را در کوتاهترین زمان تا و دسته بندی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان