arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

سریال تأخیر دولت به قسمت ادغام وزارت‌خانه‌ها رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وجود این که سه هفته از مهلت قانونی تقدیم شرح وظایف وزارت‌خانه‌های ادغامی گذشته، اما دولت در تقدیم شرح وظایف وزارت‌خانه‌های ادغامی مانند سایر امور با تأخیر عمل کرد و هنوز شرح وظایف را تقدیم مجلس نکرده است.

سیدحسین هاشمی با بیان این که هنوز دولت شرح وظایف وزارت‌خانه‌های ادغامی را به مجلس ارائه نداده است، تصریح کرد:‌ دولت در مشخص کردن شرح وظایف وزارت‌خانه‌های ادغامی مانند سایر امور مثل ارائه لایحه بودجه با تأخیر عمل کرده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری مسائلی که برای سازمان استاندارد به وجود آمد وعزل و نصب‌هایی که از سوی رئیس جمهور صورت گرفت، گفت: اگر دولت شرح وظایف وزارت‌خانه‌های ادغامی را مشخص می‌کرد، چنین مشکل‌هایی هیچ‌گاه ایجاد نمی‌شد.

این عضو کمیسیون ویژه ادغام، وزارت صنعت، معدن و تجارت را مهم‌ترین وزارت‌خانه اقتصادی کشور برشمرد و تأکید کرد: در امور اقتصادی باید به مُر قانون عمل شود چرا که بی‌دقتی و بی‌قانونی کشور را متضرر خواهد کرد.

هاشمی یادآور شد: زمانی که طرح انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی از سایر وزارت‌خانه‌ها در مجلس تصویب شد، لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام کرد که تا پیش از پایان سال شرح وظایف وزارت‌خانه‌ها را به مجلس و کمیسیون ادغام ارائه می‌‌کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار امیدواری کرد با ارائه شرح وظایف وزارت‌خانه‌های ادغامی، مجلس هشتم شرح وظایف وزارت‌خانه‌ها را به تصویب رساند./
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
3
دولت کلا اسلوموشن کار می کنه انتخاب جان!
نظرات بینندگان