arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۸

آتش‌سوزی در «رزمال»

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزییات آتش‌سوزی در مجتمع تجاری رز‌مال گفت: ساعت 15:35 ظهر امروز آتش‌سوزی در یک مجتمع در حال ساخت در بزرگراه همت غرب_ شهید خرازی بعد از بیمارستان تریتا به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آتش‌سوزی در «رزمال»جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات آتش‌سوزی در مجتمع تجاری رز‌مال گفت: ساعت 15:35 ظهر امروز آتش‌سوزی در یک مجتمع در حال ساخت در بزرگراه همت غرب_ شهید خرازی بعد از بیمارستان تریتا به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در لحظات اولیه 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری یا به اصطلاح مال در حال ساخت بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دود بسیار زیادی از این مجتمع از فاصله دور نیز قابل مشاهده بود. آتش‌نشانان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند در بخشی از طبقه پنجم این مجتمع که سالن همایش یا سالن سینما بود در بخشی از آن تجمع دود وجود داشت. در این بخش شعله‌ای مشاهده نمی‌شد و اصطلاحا نوعی کندسوزی بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان در حال حاضر مشغول عملیات هستند. تا به این لحظه موردی از مصدومیت نیز گزارش نشده است. آتش‌نشانان توانسته‌اند به موقعیت آتش‌ دسترسی پیدا کنند و در حال اطفاء هستند.

به گفته وی اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان