arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۸

سخنگوی قوه قضائیه: ادعای ضرب و شتم نرگس محمدی صحت ندارد/ برای انتقال او ماموران وزارت اطلاعات هم حضور داشتند

سخنگوی قوه قضائیه در مورد اخبار منتشر شده از ضرب و شتم نرگس محمدی در زندان گفت: اداره کل روابط عمومی زندان‌ها این موضوع را تکذیب کرد و من هم بررسی هایی کردم و به جز گزارش سازمان زندانها با تعدادی از عوامل زندان و غیر زندان که حضور داشتند پرس وجو کردم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسماعیلی: ادعای ضرب و شتم «نرگس محمدی» را با سند تکذیب می‌کنیم

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا درباره ادعای مطرح شده درباره ضرب و شتم نرگس محمدی در زندان، گفت: اداره روابط عمومی زندان اعلام کرد که خبر صحت ندارد و بنده هم بررسی‌هایی انجام دادم و غیر از گزارش روابط عمومی با تعدادی از افراد حاضر در صحنه صحبت کردم؛ البته در بند نسوان همه پرسنل خانم هستند و برای انتقال ماموران وزارت اطلاعات حضور داشتند و تکذیب ما با اطلاع صورت گرفته است.

وی افزود: حالا آنها که این ادعا را تایید کردند، باید پاسخگو باشند. انتقال به زنجان هم براساس این بوده که افراد در شهر محل سکونت و محل سکونت خانواده خود تحمل حبس کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: چه در این مورد و چه موارد دیگر زندان مقررات دارد و باید مثل جامعه قوانین زندان را هم محترم بشماریم. کسانی که مقررات زندان را رعایت می‌کنند شاهد این هستند که علاوه بر آسایش از امکاناتی هم برخوردار می‌شوند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان