arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۳۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰

بررسی کم‌ فروشی اینترنت به مردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: بحث به اشتراک‌گذاری پهنای باند اینترنت، استاندارد‌هایی دارد و اگر پهنای باند بیش از میزان استاندارد به اشتراک گذاشته شود، سرعت اینترنت کاهش می‌یابد اما در برخی مواقع شاهد بودیم که شرکت مخابرات بیش از میزان استاندارد پهنای باند را به اشتراک گذاشت که طبیعی است این موضوع به نوعی کم‌فروشی محسوب‌شده و سرعت اینترنت را کاهش می‌دهد.

حسن رضوانی - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌و‌گو با ایسنا،با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال بررسی این موضوع به تفکیک در استان‌ها هستیم و از نمایندگان مخابرات استان‌ها و هم‌چنین شرکت‌های خصوصی فعال در این زمینه دعوت کردیم که در این رابطه مذاکره و بحث کنیم.

رضوانی تاکید کرد: ‌در برخی استان‌ها این موضوع نهایی شده و به این جمع‌بندی رسیدیم که پهنای باند خریداری شده بسیار کم‌تر از آن میزانی است که به فروش رفته است و بعد از بررسی به آن‌ها اعلام کردیم که چه میزان پهنای باند نیاز دارند که از شرکت ارتباطات زیرساخت تامین کنند که بسیاری از استان‌ها نیز این موضوع را اصلاح کردند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: این موضوع در همه استان‌ها در دست انجام است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
1
اينترنت براي چي؟؟؟ ابتدايي ترين و ساده ترين استفاده از اينترنت ارسال و دريافت ايميل است كه ما از اون هم محروميم...... پرداخت الكترونيكي و سرچ و اين حرفها پيشكش...... كسي جوابگو هست؟؟؟؟؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
1
بابت اینــــــــــــــــــــــهمه نظارت بروی نحوه ارائه اینترنت به مردم واقعا سپــــــــــاسگزاریم!!
بیگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
0
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان