arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از «می واچ جدید شیائومی» تا اطلاعاتی از گوشی جدید سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

در حالی که می واچ شیائومی  نخستین گجت هوشمندی است که از شرکت های چینی با موفقیت در بازار وارد شده است، اما این ساعت برای زنده ماندن در بازار ساعتهای هوشمند باید به روزرسانی ها را مدنظر قرار دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد آیفون های آینده در حوزه واقعیت افزوده بسیار قوی خواهند بود. درواقع یک گمانه زنی جدید حکایت از آن دارد که اپل برای به روزرسانی آیفون بعدی خود برنامه ریزی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی هوشمند می میکس 2S که قریب به دو سال قدمت دارد ، هم اکنون جدیدترین MIUI و جدیدترین اندروید را دریافت کرده است. البته این به روزرسانی فعلا در چین در حال گسترش است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ گوشی های گلکسی A51  و گلکسی A71 را به عنوان اولین اعضای سری A 2020 معرفی کرد و ما اخیراً متوجه شدیم که این شرکت در حال پیگیری نسخه 5Gجدید خود برای بازار داخلی است. اکنون خبر رسیده که A71 از شبکه های نسل بعدی نیز پشتیبانی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اطلاعاتی جدید از گوشی آینده سامسونگ منتشر شده است. این گوشی که  گلکسیS20  نام دارد این روزها مرتب در خبرهای بخش فناوری مورد توجه قرار گرفته و به آن اشاره می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان