arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۸

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: ممکن است در هر مقطعی مسائلی پیش بیاید؛ این مسائل نباید باعث شود که حضور هنرمندان در عرصه های مهم چون جشنواره فجر کمرنگ شود / همه هنرمندان در این جشنواره حضور یابند

سیده فاطمه ذوالقدر سخنگوي كميسيون فرهنگي با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره فیلم فجر، خواستار حضور همه هنرمندان در این جشنواره مردمی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: ممکن است در هر مقطعی مسائلی پیش بیاید؛ این مسائل نباید باعث شود که حضور هنرمندان در عرصه های مهم چون جشنواره فجر کمرنگ شود / همه هنرمندان در این جشنواره حضور یابند

سیده فاطمه ذوالقدر سختگوي كميسيون فرهنگي با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره فیلم فجر، خواستار حضور همه هنرمندان در این جشنواره مردمی شد.

ذوالقدر گفت: دردمندی هایی که برخی هنرمندان دارند و به آزردگی خاطر آنها انجامیده است ، نباید باعث طرد ایشان از حضور در محافل مختلف هنری به ویژه جشنواره فیلم فجر شود.

او افزود: قطعا بسیار مهم است که امسال هم مانند هر سال جشنواره فیلم فجر باشکوه برگزار شود و لازم است همه هنرمندانی که آثار هنری فاخری تولید کرده اند، در این جشن بزرگ انقلاب مشارکت داده شوند.

نماینده تهران در مجلس اضافه کرد: باید همچون هر سال از هنرمندان کشورمان جهت حضور در جشنواره فیلم فجر دعوت به عمل آید، چرا که این جشنواره مردمی است و ضرورت دارد که در این فضا به انسجام و وحدت ملی توجه ویژه ای شود.

او گفت: باید تسهیلات و امکانات خوبی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شود تا هنرمندان همچون همیشه در فضای مناسبی آثار هنری خود را به منصه ظهور بگذارند.

ذوالقدر گفت: ما همه اعضای یک خانواده هستیم و همگی به دنبال اعتلا و عزت انقلاب اسلامی هستیم. ممکن است در هر مقطعی مسائلی پیش بیاید اما این مسائل مقطعی نباید بهانه ای شود که حضورمان در عرصه های مهم چون جشنواره فیلم و دیگر جشنواره های فجر کمرنگ شود.

ذوالقدر گفت: همه هنرمندان قطعا آثار هنری مهمی را برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده کرده و زحمات زیادی برای آن کشیده اند و قطعا حضور فعالشان در جشنواره فجر هم مایه دلگرمی اصحاب هنر و رسانه و هم مردم علاقمند به هنر و فرهنگ می شود.

نظرات بینندگان