arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشخصات آیفونهای جدید تا همفکری مدیرعاملان اپل و فیسبوک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یکی از معتبرترین تحلیلگران اپل ، Macotakara ، گزارش گسترده ای را منتشر کرد که مستقیما از زنجیره تأمین شرکت اپل منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خیابان های چین هر روز شاهد رفت و آمد بسیاری است و بار ترافیکی قابل توجهی نیز دارد. بر این اساس بسیار دشوار به نظر می رسد که بتوان با استفاده از سیستمهای هوشمند به راحتی در این خیابانها تردد کرد. ایده ای که به نظر می رسد در یک قدمی اجرا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه و نزدیک به شرکت هواوی حکایت از آن دارند که شرکت هواوی در تلاش است تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده یک گوشی 5G را با قیمتی در حدود 150 دلار وارد بازارکند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی هوشمند تاشو آینده سامسونگ یکی از محصولات جدید این شرکت کره ای است که به شدت مورد توجه قرار گرفته است و هر روز اطلاعاتی جدید از آن افشا می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موضوع اختلاف نظرهای شدید تیم کوک مدیرعامل اپل و مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک، چندان عجیب نیست، اما به نظر می رسد تیم کوک در حوزه واقعیت افزوده با مدیرعامل فیس بوک اشتراکات زیادی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد پس از ماهها کشمکش سرانجام رئیس جمهورهای ایالات متحده و فرانسه؛ دونالد ترامپ و امانوئل مکرون به یک توافق دست یافته اند. توافقی که خیال فعالان حوزه فناوری را تا حد زیادی راحت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان