arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

در پرواز ویژه ی اسکار به مقر هالیوودی خود چه گذشت؟+تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تندیس اسکار همراه با رئیس اکادمی اسکار سوار بر هواپیمایی 747 درجه یک شد و  از شیکاگو به لس انجلس رفت.



به گزارش روزگار نو، دو اسکاری که به درون هواپیما آورده شد،  به بهترین فیلم امسال در 26 فوریه در سالن کوداک در هالیوود تحویل داده می شود.

مسافران هوایپما با استفاده از موبایل های خود شروع به گرفتن عکس از تندیس های اسکار کردند. در همین حال، خدمه هواپیما برگه ی مسابقه ای مربوط به اکادمی اسکار در دست داشتند که در صورت پاسخ درست مسافران به انها، کلاه وسوئیشرتی از سوی اکادمی اسکار دریافت می کردند.



چندین نفر از مسافران قبل از اوج گرفتن هواپیما عکس ها را به سرعت در فیس بوک قرار دادند.

یکی از خدمه ها این موقعیت را فرصتی دانست که دیگر در عمر پیش نمی اید.  این خدمه ی هواپیما از مسافران خواست که از پرواز ویژه ی اسکار لذت ببرند.

خلبان هم قبل از راه افتادن هواپیما، اجازه قرار دادن یک اسکار را در کابین خود داد و آن را با پرستیز ترین مسافر غیر انسان خود خواند.




کاپیتان پل میسون گفت: واقعا این رویداد خاصی است. ما می خواهیم که همگی از این پرواز لذت ببرند.

تقریبا تمام سرنشینان هواپیما یکابر تندیس اسکار را در دست گرفتند.

تندیس اسکار از فلزی به نام بریتانیوم ساخته شده است و رویه ی آن، طلای 24 است. تندیس اسکار نزدیک به هشت ونیم پوند وزن دارد.



شراک مدیر اکادمی اسکار 42 تندس را به مقر اسکار در بورلی هیلز منتقل کرد و فقط دو عدد از تندیس های اسکار را به داخل هواپیما آورد. باقی تندیس های اسکار تحویل قسمت باری هواپیما داده شده بود.




جشن اسکار در فرودگاه بین المللی لس انجلس ادامه یافت. بالن های طلایی و نقره ای و پوسترهای بزرگ اسکار بر گیت اویخته شده بود.




هر مسافری که پیاده می شد ، یک اسکار شکلاتی و کوچک هدیه می گرفت.



شراک گفت: این اولین بار است که اسکارها اینگونه پرواز کرده اند.  در حالت عادی این تندیس ها با هیاهوی کوچک و دور از مردم به لس انجلس منتقل می شد.



زمانی که هواپیما به زمین نشست، شراک یک تندیس اسکار را بالای سر خود گرفت و فریاد زند: به خانه رسیدیم.




نظرات بینندگان