arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

صعود نمایندگان ایران به مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا/استقلال5 - الریان0/شهرخودرو5 - السیلیه4

استقلال با پیروزی پر گل مقابل الریان قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسید. وهمچنین دیدار دو تیم شهر خودرو ایران و السیلیه قطر در پایان ١٢٠دقیقه بدون گل خاتمه یافت و در ضربات پنالتی، نماینده ایران موفق شد به پیروزی برسد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استقلال امشب (سه‌شنبه) در چارچوب آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مهمان الریان قطر بود که این دیدار با پیروزی ۵ بر صفر استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال را دیاباته، قائدی (دو بار) و مطهری (دو بار) به ثمر رساندند. استقلال با این پیروزی به گروه A شامل الوحده امارات، الشرطه عراق و برنده دیدار استقلال تاجیکستان و الاهلی عربستان رسید.
دیدار دو تیم شهر خودرو ایران و السیلیه قطر در پایان ١٢٠دقیقه بدون گل خاتمه یافت و در ضربات پنالتی، نماینده ایران موفق شد به پیروزی برسد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یابد.

در جریان مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شهر خودرو ایران از ساعت ١٨:۴٠ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه میهمان السیلیه قطر بود که این دیدار در پایان ٩٠ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و تلاش دو تیم در دو وقت ١۵ دقیقه‌ای هم برنده‌ای نداشت تا ضربات پنالتی برنده بازی را تعیین کند.

د ضربات پنالتی، تمام بازیکنان منتخب شهرخودرو پنالتی خود را گل کردند اما مهدی رحمتی پنالتی دوم السلیه را از کریم انصاری‌فرد،‌ بازیکن ایرانی این تیم مهار کرد تا در نهایت شهرخودرو با نتیجه 5 بر 4 پیروز شود و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان