arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

نامزدی ریاست فوتبال به‌خاطر نظرسنجی 90

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان لیگ فوتبال حرفه‌ای گفت: به پیشنهاد برخی از اعضای مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون و همچنین به دلیل نظرسنجی برنامه ۹۰ تصمیم گرفتم وارد عرصه انتخابات ریاست فدراسیون شوم.

به گزارش انتخاب ، عزیزالله محمدی در گفت‌وگو با فارس در مورد علت ثبت نامش به عنوان نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه‌ای با برخی از اعضای مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشتم و برخی از اعضای این مجمع و هیئت رئیسه به من پیشنهاد کردند که به عنوان نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنم. من هم پس از تفکر بسیار و همچنین دیدن نظرسنجی شب گذشته برنامه ۹۰ تصمیم گرفتم وارد عرصه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شوم. زیرا دیدم ۷۵درصد مردم دوست دارند فدراسیون فوتبال مستقل در تصمیم گیری باشد و استقلال کاری خود را حفظ کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود گزینه دولت و وزارت ورزش در این انتخابات رأی خواهد آورد گفت: من به اعضای مجمع خوشبین هستم و مطمئنم مجمع فدراسیون با نگاه به عملکرد و برنامه‌های اشخاص به آنها رأی خواهند داد. خود من هم وارد انتخابات شدم تا بتوانم فدراسیون مستقل را تدارک ببینم. فدراسیونی که ضمن استقلال کاری به تیم‌های پایه و همچنین فرمان دادن مسابقات لیگ در تمام رده‌ها توجه ویژه کند.

محمدی تأکید کرد: من مطمئنم مجمع فدراسیون تصمیم خوبی می گیرد تصمیم به صلاح فوتبال باشد حتی اگر مجمع به من رأی هم ندهد اما قطعا تصمیمی می‌گیرد که به نفع آینده فوتبال ایران باشد.
نظرات بینندگان