arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

واکنش ایران به انفجار بانکوک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دست داشتن ایران در انفجار دیروز شهر بانکوک، تلاش آن رژیم برای تخریب روابط دوستانه و تاریخی بین ایران و تایلند را اقدامی واهی و بی ثمر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین مهمانپرست گفت: رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا ماه گذشته نیز با اعلام هشدارهایی در برخی رسانه های وابسته به خود تلاش کردند وضعیت امنیتی تایلند را پرمخاطره نشان دهند که با درایت مقامات تایلندی و اعتراض شدید آنان مواجه شد و البته این امر نشانگر برنامه ریزی و تلاش های سوء رژیم صهیونیستی در راستای سناریوی کنونی بوده است.

وی افزود: ادعاهای رژیم صهیونیستی در ارتباط با انفجار اخیر بانکوک، در ادامه اتهامات واهی دولت آمریکا مبنی بر ترور سفیر عربستان در واشنگتن بوده و همزمانی ادعاهای بی اساس این رژیم در مورد دست داشتن کشورمان در انفجار های گرجستان و هند با حوادث امروز بانکوک، حاکی از توطئه این رژیم با سناریو سازی و فضاسازی های مشکوک است.

مهمانپرست در خاتمه ضمن محکومیت شدید هرگونه فعالیت تروریستی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مسبب اینگونه اقدامات تروریستی را عاملین رژیم صهیونیستی با اهداف پنهان و جنایتکارانه دانسته و آمادگی کامل، همه جانبه و سریع خود را برای کمک و همکاری با دولت تایلند جهت روشن شدن ابعاد این حوادث اعلام می دارد.
نظرات بینندگان