arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

دعوت ازمهدوي‌کيا براي قرعه‌کشي جام جهاني

مهدي مهدوي‌کيا براي حضور در مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني به کنفدراسيون فوتبال آسيا دعوت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهدي‌ مهدوي‌کيا کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس از سوي AFC براي حضور در مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني به مالزي دعوت شد.

اين مراسم نوزدهم اسفند در خانه کنفدراسيون فوتبال آسيا در کوالالامپور برگزار مي‌شود و تيم ملي ايران حريفانش را در راه صعود به جام جهاني 2014 خواهد شناخت.

مهدوي‌کيا پس از دعوتش از سوي AFC به ايسنا گفت: فکر مي‌کنم اين دعوت به خاطر حضورم در تيم ملي و بازي‌هايم در بوندس‌ليگا صورت گرفته است. به عنوان يک ايراني خوشحالم در اين مراسم حضور دارم و اميدوارم قرعه خوبي در اين مراسم نصيب تيم ملي ايران شود.

وي درباره نظر مصطفي دنيزلي براي سفر به مالزي گفت: پس از آگاهي از دعوتم با دنيزلي صحبت کردم و او هم پذيرفت که من به مالزي بروم. ما در ليگ 22 اسفند بازي داريم، بنابراين تلاشم را مي‌کنم که به محض انجام اين مراسم به ايران برگردم و براي بازي پرسپوليس آماده شوم.

مهدوي‌کيا درباره وضعيت تيم ملي هم گفت: قطعا رقابت‌هاي دشواري در انتظار تيم ملي است اما من خيلي اميدوارم که بتوانيم به جام جهاني برويم. که صعود به جام جهاني براي هر کشوري تحولات زيادي همراه خواهد داشت.
نظرات بینندگان