arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیبهای ویروس کرونا بر جامعه جهانی موبایل تا تاثیر هوش مصنوعی بر آموزش دانش آموزان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد ویروس کرونا نه تنها اجتماع انسانی، بلکه جامعه جهانی موبایل را تحت تاثیر قرار داده است، چرا که برخی از شرکت های مهم از حضور در MWC 2020 (کنگره جهانی موبایل) انصراف داده اند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید بسیاری از افراد از این موضوع اطلاع نداشته باشند که می توانند از داده های واتس اپ خود نسخه پشتیبان تهیه کنند تا مطمئن شوید گفتگوها و عکس ها یا فیلم های مشترک خود را از دست نمی دهند. درواقع اگر می خواهید داده و تاریخچه خود را به یک دستگاه جدید منتقل کنید ، ابتدا باید از واتس اپ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ویروس کرونا در سراسر جهان در حال رشد و گسترش است . ویروسی خطرناک که بیش از هر نقطه جهان، چین را درگیر کرده است. اما یکی از مسائلی که در حاشیه رشد این ویرو مورد توجه واقع شده است، موضوع آسیب دیدگی صنعت تلفن همراه زیر سایه شیوع ویروس کرونا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فروشندگان تلفن های هوشمند در هند تصمیم به تحریم دستگاه های سامسونگ گرفته اند. علت این کار به طور تلویحی عدم تخفیف های مناسب سامسونگ اعلام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

محققان دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی نوعی مدل هوش مصنوعی را طراحی کرده اند که می تواند میزان یادگیری دانش آموزان در بازی های آموزشی را نشان دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان