arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

سامسونگ به ارایه خدمات پس از فروش در ایران ادامه می‌دهد

شرکت سامسونگ اعلام کرد: به تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تامین قطعات محصولات خود در بازار ایران ادامه خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای با خاطر نشان کردن اینکه نهایت احترام را برای مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است، تصریح کرد: با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.

در این بیانیه آمده است: سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود همه تحولات، تغییر نکرده است.

این شرکت تاکید کرده است: با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد؛ در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.

پیش از این «سیدعلیرضا موسوی‌مجد» رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران در این باره گفته بود: پایین آوردن تابلوهای شرکت کره‌ای سامسونگ از مغازه ها چند وقتی است آغاز شده و در هفته های آینده نخستین محصولات جایگزین سامسونگ با برند سام وارد بازار می‌شود.

موسوی‌مجد خاطرنشان‌کرد:‌ مشتریان محصولات سامسونگ نگرانی نداشته باشند، زیرا خدمت گارانتی را تا ۱۸ ماه پس از تاریخ نصب و خدمات پس از فروش را تا ۱۰ سال پس از خرید دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
جای محصولات کره و فرانسه ژاپن و المانو جایگزین کنید.
نظرات بینندگان