arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

دانشگاه سیستان و بلوچستان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تمامی فعالیت‌های دانشجویی این دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اعم از کلاس‌های آموزشی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید فرید خلیفه لو شامگاه یکشنبه اظهار داشت: با توجه به اخبار و اطلاعات موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا، نشست فوق‌العاده ستاد پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان و نشست هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در دانشگاه سیستان وبلوچستان تشکیل شد.

وی بیان کرد: مدیریت دانشگاه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی تمامی فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان، اعم از کلاس‌های آموزشی، امور خوابگاه‌ها، سرویس‌های ایاب و ذهاب، بوفه‌ها و رستوران‌های دانشجویی را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در صورت ادامه‌ی وضعیت این تعطیلی قابل تمدید است گفت: سایر بخش‌ها و حوزه‌های اداری دانشگاه همچنان دایر است.

به گزارش ایرنا همچنین مدارس سیستان و بلوچستان در تمامی مقاطع تحصیلی به منظورر پیشگیری از شیوع کرونا تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین اظهاراتش از وجود تعداد لازم کیت تشخیص بیماری کرونا در کشور خبر داد و نتایج آزمایش‌های ۱۸ بیمار از ۲۸۵ مورد مشکوک را مثبت اعلام کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان